Методичні рекомендації, вказівки

Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/349

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 379
  • Документ
    Спринт (легка атлетика) : метод. розробка з англ. мови для самост. й ауд. роботи з теми «Спортивна спеціалізація»
    (Галицька Видавнича Спілка, 2025) Юрко Надія; Yurko Nadiia; Кафедра української та іноземних мов
    У методичній розробці представлено тему «Спортивна спеціалізація» (Спринт (легка атлетика)) для самостійної й аудиторної роботи студентів. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів галузі фізичної культури і спорту. The methodological development presents the topic “Sports Specialization” (Sprint (Athletics)) for independent and classroom work of students. The theoretical and practical material is consolidated by an extended system of exercises. The materials of the methodological development are aimed at developing oral and written communication skills. The methodological development is intended for students of physical culture and sports. Translated with DeepL.com (free version).
  • Документ
    Теорія і методика фізичного виховання
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Семенова Наталія; Ріпак Мар’яна; Semenova Nataliia; Ripak Mariana
    У посібнику представлено підходи до формування у студентів знань з теорії і методики фізичного виховання, для забезпечення теоретичного осмислення ними основ фізичного виховання різних вікових і соціальних груп населення, формування у них необхідного рівня знань для практичного застосування у професійній діяльності. Для студентів рівня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The manual presents approaches to the formation of students' knowledge of the theory and methods of physical education, to ensure their theoretical understanding of the basics of physical education of different age and social groups, to form the necessary level of knowledge for practical application in professional activities. For students of the bachelor's degree in specialty 227 “Therapy and Rehabilitation”, teachers, graduate students, and specialists in physical education.
  • Документ
    Методи вивчення культури вільного часу учнів закладів загальної середньої освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Мандюк Андрій; Римар Ольга; Ханікянц Олена; Mandiuk Andrii; Rymar Olha; Khanikiants Olena
    У посібнику представлено підходи до визначення основних понять сфери вільного часу. Наведено варіанти дефініцій «вільний час», «дозвілля» та «культура вільного часу». Проаналізовано проблематику й спрямованість наукових досліджень вільного часу людини. Запропоновано основні методи визначення структури вільного часу дітей шкільного віку. Для студентів, учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The manual presents approaches to defining the main concepts of leisure time. Variants of the definitions of “free time”, ‘leisure’ and “leisure culture” are presented. The problems and directions of scientific research of human leisure time are analyzed. The main methods of determining the structure of free time of school-age children are proposed. For students, teachers, graduate students, specialists in physical education.
  • Документ
    Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня, галузь знань: 01 «Освіта», спеціальність: 014.11 «Середня освіта (фізична культура)», спеціальність: 017 «Фізична культура і спорт»
    (ЛДУФК, 2018) Музика Федір; Бріскін Юрій; Передерій Аліна; Боднар Ірина; Павлова Юлія; Сосіна Валентина; Сидорко Олег; Ріпак Ігор; Петрина Роман; Muzyka Fedir; Briskin Yurii; Perederii Alina; Bodnar Iryna; Pavlova Yuliia; Sosina Valentyna; Sydorko Oleh; Ripak Ihor; Petryna Roman
  • Документ
    Методи визначення обсягу рухової активності учнів закладів загальної середньої освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Мандюк Андрій; Турка Ростислав; Семенова Наталія; Mandiuk Andrii; Turka Rostyslav; Semenova Nataliia
    У методичних рекомендаціях представлено підходи до визначення поняття «рухова активність». Проаналізовано проблематику та спрямованість наукових досліджень рухової активності дітей шкільного віку. Описано основні методи визначення обсягу рухової активності, які можуть бути застосовані у роботі з дітьми різного віку. Для студентів, учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The guidelines present approaches to defining the concept of “motor activity”. The problems and direction of scientific research of motor activity of school-age children are analyzed. The main methods of determining the amount of motor activity that can be used in working with children of different ages are described. For students, teachers, graduate students, specialists in physical education.
  • Документ
    Технологія продукції ресторанного господарства : методичні вказівки до виконання практичних робіт для студентів факультету туризму, спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (денної та заочної форм навчання)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іжевська Орися; Izhevska Orysia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета методичних вказівок ‒ допомогти студентам підготуватись до виконання практичних занять. Вони також сприяють набуттю практичних навичок щодо технологічного процесу та діагностики продукції ресторанного господарства.
  • Документ
    Технологія продукції ресторанного господарства : методичні вказівки до виконання самостійних робіт для студентів факультету туризму, спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (денної та заочної форм навчання)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іжевська Орися; Іжевська Орися; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета методичних рекомендацій - допомогти студентам самостійно опрацювати навчальний матеріал, підібрати інформаційно-довідкову літературу, активізувати пізнавальну діяльність, розвивати навички самоосвіти та самоконтролю.
  • Документ
    Організація ресторанного господарства : методичні вказівки для самостійної роботи, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Paska Mariia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    У методичних вказівках для самостійної роботи викладено основні пункти, які передбачені для проведення підсумкового контролю з дисципліни «Організація ресторанного господарства». Обґрунтовано представлену структуру навчальної дисципліни, наведено тести, які розкривають знання та вміння з вивченого предмету та наведено перелік питань, які виносяться на перевірку вивченого матеріалу. Позитивним та корисним моментом для студентів є глосарій, який спрощує розуміння предмету.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху», освітній, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.
  • Документ
    Методичні рекомендації до наскрізної програми практик, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження виробничої практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета виробничої практики - систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання здобувачів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків працівників закладів готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження навчально-організаційної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження переддипломної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha
    Метою переддипломної практики є поглиблення та закріплення у здобувачів набутих теоретичних знань, надбання практичного досвіду у здійсненні виробничих функцій, вирішенні завдань професійної діяльності, розв’язанні практичних проблем на підприємствах, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи.
  • Документ
    Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», галузі знань 24 «Сфера обслуговування», денної та заочної форм здобуття освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Іжевська Орися; Коркуна Іван; Петришин Наталія; Тесля Ольга; Хромова Мар'яна; Paska Mariia; Huzar Uliana; Izhevska Orysia; Korkuna Ivan; Petryshyn Nataliia; Teslia Olha; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельно-ресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
  • Документ
    Організація спортивно-оздоровчої діяльності студентів у вищому навчальному закладі
    (2004) Базильчук, Віра; Жданова, Ольга; Bazylchuk, Vira; Zhdanova, Olha
    Подано модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів в умовах ВНЗ, яка передбачала делегування додаткових повноважень спеціалізованим структурним підрозділом ВНЗ з активізації спортивно- оздоровчої діяльності студентів у режимі навчання, познавчальний час, у вихідні дні та під час канікул. Надала можливість збільшення обсягів рухової активності за рахунок: відвідування додаткових занять з обраного виду спорту у позанавчальний час, під час сесій і канікул у навчальному спортивно-оздоровчому центрі. A model of the organization of sports and recreational activities of students in higher education institutions is presented, which provided for the delegation of additional powers by a specialized structural unit of the higher education institution for the activation of sports and recreational activities of students in the mode of study, study time, on weekends and during vacations. Provided an opportunity to increase the amount of motor activity due to: attending additional classes in the chosen sport during extracurricular hours, during sessions and vacations in the educational sports and health center.
  • Документ
    Історія української культури
    (2024) Сова, Андрій; Поліщук, Ростислав; Sova, Andrii; Polishchuk, Rostyslav; Кафедра олімпійської освіти
    У посібнику подано навчально-методичні матеріали з курсу «Історія української культури», поради щодо виконання самостійної роботи, підготовки семінарських занять та індивідуальних завдань, їх технічного оформлення та захисту. Матеріали розроблено з урахуванням специфіки викладання гуманітарних дисциплін у закладі вищої освіти фізкультурно- спортивно профілю. Подано термінологічний словник, який відповідає загальній концепції курсу з акцентом на спеціалізації студентів. Для студентів факультету педагогічної освіти І курсу денної форми навчання спеціальності 014 «Середня освіта (фізична культура)». The manual contains educational and methodological materials from the History of Ukrainian Culture course, advice on independent work, preparation of seminar classes and individual tasks, their technical design and protection. The materials were developed taking into account the specifics of teaching humanitarian disciplines in a higher education institution of the physical culture and sports profile. A terminological dictionary is provided that corresponds to the general concept of the course with an emphasis on student specialization. For students of the Faculty of Pedagogical Education of the 1st full-time course of the specialty 014 "Secondary Education (Physical Culture)".
  • Документ
    Легка атлетика (метання)
    (2024) Воробель, Марія; Vorobel, Mariia
    У методичній розробці представлено тему «Спортивна спеціалізація» (Легка атлетика: метання) для самостійної й аудиторної роботи студентів. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ на оволодіння мовним матеріалом зі спеціальності. Матеріали методичної розробки спрямовані на розвиток у студентів мовленнєвих навичок сприйняття і розуміння спеціальної спортивної літератури та формування вмінь читання, говоріння і письма. Методична розробка призначена для студентів галузі фізичної культури і спорту. Here the topic “Sport specialization” (Athletics: throwing) for self-study and classroom work of students is presented. Theoretical and practical material is reinforced by an extended system of exercises, which are aimed at formation of oral and writing communication skills Educational materials are intended for students in the field of Physical culture and sport.
  • Документ
    Легка атлетика (біг)
    (2024) Юрко, Надія; Yurko, Nadiia
    У методичній розробці представлено тему «Спортивна спеціалізація» (Легка атлетика (біг)) для самостійної й аудиторної роботи студентів. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів галузі фізичної культури і спорту. The methodological development presents the topic "Sports specialization" (Athletics (running)) for students' independent and classroom work. Theoretical and practical material is reinforced by an extended system of exercises. Methodological development materials are aimed at the formation of oral and written communication skills. Methodical development is intended for students in the field of physical culture and sports.
  • Документ
    Обґрунтування рівнів та етапів фізичних навантажень студенток спеціальних медичних груп із захворюваннями серцево-судинної системи
    (2008) Іваночко, Оксана; Магльований, Анатолій; Ivanochko, Oksana; Mahlovanyi, Anatolii
    У методичних рекомендаціях подається авторська програма з дисципліни „Фізичне виховання” для студенток спеціального навчального відділення вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації МОЗ України. Описуються зміст, методи і організація занять з фізичного виховання студенток спеціальних медичних груп і особливості комплектування цих груп. The methodical recommendations present the author's program in the discipline "Physical education" for female students of the special educational department of higher educational institutions of III-IV levels of accreditation of the Ministry of Health of Ukraine. The content, methods and organization of classes on physical education of female students of special medical groups and the peculiarities of the composition of these groups are described.
  • Документ
    Методика диференційованої фізичної підготовки 12-14-річних веслувальниць
    (ЛДІФК, 2004) Чичкан, Оксана; Линець, Михайло; Chychkan, Oksana; Lynets, Mykhailo
    В посібнику розглядаються моделі фізичної підготовленості веслувальниць різної спортивної кваліфікації, подається експериментально обґрунтована програма контролю за рівнем розвитку фізичної підготовленості і методологія розробки програм диференційованої фізичної підготовки. The manual examines models of physical fitness of female rowers of various sports qualifications, provides an experimentally based program for monitoring the level of physical fitness development and a methodology for developing differentiated physical fitness programs.