Перегляд за Автор "Paska Mariia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адаптація концепції 5S для закладів громадського харчування на прикладі ресторану Ribs House(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Калник Олег; Паска Марія; Петришин Наталія; Kalnyk Oleh; Paska Mariia; Petryshyn NataliiaДокумент Антибіактеріальні властивості водних розчинів із хрону звичайного у харчовій безпеці та промисловості(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Гілецький Іван; Паска Марія; Hiletskyi Ivan; Paska MariiaДокумент Використання інноваційних технологій у лікувальному харчуванні(2024) Макаровський М.; Паска Марія; Makarovskyi M.; Paska MariiaДокумент Вплив нових форматів закладів ресторанного господарства на туристичну привабливість та культуру гостинності міст(2024) Паска Марія; Хромова М.; Paska Mariia; Khromova M.Документ Вплив інновацій на ефективність функціонування готельних підприємств(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Гаєвська Анастасія; Паска Марія; Гузар Уляна; Haievska Anastasiia; Paska Mariia; Huzar UlianaДокумент Вступ до фаху. ОК 6. Навчально-ознайомча практика : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою практичної підготовки здобувачів є систематизація і розширення теоретичних навиків самостійної роботи у розв’язанні конкретних економічних, організаційно-управлінських, господарських, комерційних, інвестиційних завдань, які входять в коло обов’язків фахівця сфери ресторанно- готельного господарства.Документ Гастрономічний путівник сучасних намазок традиційного етнічного продукту(2024) Паска Марія; Хромова Мар’яна; Paska Mariia; Khromova MarianaДокумент Готелі COR-TEN як інноваційна концепція в індустрії гостинності(2024) Хромова Мар’яна; Паска Марія; Дзьордзь Наталія; Khromova Mariana; Paska Mariia; Dzordz NataliiaСтаття присвячена сучасним інноваційним розробкам, що використовуються при будівництві закладів готельного господарства. Інновації у готельному бізнесі можна визначити як нововведення, реалізоване на практиці у вигляді нового або удосконаленого продукту, процесу або методу, створене в результаті впрова- дження нових ідей задля кращого задоволення потреб клієнтів готельного підприємства. Новою тенденцією розвитку готельної індустрії є будівництво доволі незвичайних та екстравагантних готелів, адже виразне пла- нування готельних споруд, суттєво виділяє їх на фоні іншого функціонального профілю. На прикладі готелю !FEST, проаналізовано використання сучасних технологій і матеріалу для будівництва − сталь COR-TEN, що добре зарекомендувала себе як матеріал, найбільш раціональний для використання в умовах наближених до природних станів. Today, the global tourism and hospitality industry is in a tough competitive environment for each client and is forced to respond extremely quickly to external changes in business conditions. At the same time, despite the unstable economic and political situation in the world, the hotel and tourism business continues to develop actively. Innovations that are currently being implemented in the hotel business are considered something from the field of science fiction. But practice shows that what was considered impossible yesterday is successfully used in many implemented projects. The hotel industry is an important part of the tourism sector, the positive activity of which can activate the economy, as well as raise the image of Ukraine in the international arena. The term "hotel industry" is interpreted by scientists as a form of entrepreneurship carried out by business entities represented by hotels or similar accommodation facilities for the provision of hotel services with service. Every year the hospitality industry becomes more creative and ready to satisfy any whim of the visitor. Now the hotel is not just a place to stop, but a source of a unique experience, where the visual component, that is, design, becomes perhaps the most important. A new trend in the development of the hotel industry is the construction of rather unusual and extravagant hotels, because the expressive layout of hotel structures significantly distinguishes them from other functional profiles. COR- TEN steel has found its ideal application in the construction project of the !FEST hotel. Its unique rusty appearance creates a striking contrast with modern glass objects, and the durability of the metal is not subject to rapid wear and tear and destruction due to corrosion. Corten can serve for decades without significant deterioration of its properties, changing its appearance every day.Документ Екологічність як невід'ємний елемент у готельно-ресторанному сервіс(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванюра Юлія; Паска Марія; Павленчик Наталія; Ivaniura Yuliia; Paska Mariia; Pavlenchyk NataliiaДокумент Етнічна гостинність Львівщини: традиції та інновації на прикладі ресторану «Бойківська гостина»(2024) Німець А.; Паска Марія; Петришин Наталія; Nimets A.; Paska Mariia; Petryshyn NataliiaДокумент Застосування функціональних продуктів у харчуванні спеціального призначення(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Млинко Остап; Паска Марія; Mlynko Ostap; Paska MariiaДокумент Ковбаски для грилювання з борошном чорнозерної пшениці та кукурудзяним молоком сухим для HoReCa(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Белінський Олександр; Галенко Олег; Mlynko Ostap; Paska MariiaДокумент Концептуальний підхід розвитку вуличної їжі (на прикладі етно-кафе «Вуглянча»)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Німець Андрій; Паска Марія; Петришин Наталія; Nimets Andrii; Paska Mariia; Petryshyn NataliiaДокумент Концептуальні засади розвитку закладів готельного господарства в інноваційному форматі(2025) Паска Марія; Графська Орислава; Запісоцький Андрій; Paska Mariia; Hrafska Oryslava; Zapisotskyi AndriiУ статті досліджено концептуальні засади розвитку закладів готельного господарства в умовах інноваційної трансформації. Визначено ключові чинники, що впливають на модернізацію індустрії гостинності, зокрема цифровізацію, автоматизацію сервісу, персоналізацію обслуговування, екологічну стійкість та адаптацію до глобальних викликів. Розглянуто перспективи впровадження розумних готелів, гібридних моделей розміщення, wellness-концепцій та стратегії сталого розвитку. Особливу увагу приділено управлінню якістю в умовах цифрової трансформації та підвищенню конкурентоспроможності підприємств через використання інноваційних технологій. Зроблено висновок про те, що заклади готельного господарства, що зможуть інтегрувати інноваційні технології, залишатимуться конкурентоспроможними, відповідатимуть сучасним вимогам споживачів та сприятимуть подальшій модернізації індустрії гостинності. The article examines the conceptual framework for the development of hotel facilities in the context of innovative transformation. The key factors influencing the modernization of the hospitality industry are identified, in particular digitalization, service automation, personalization of service, environmental sustainability and adaptation to global challenges. The prospects for the introduction of smart hotels, hybrid accommodation models, wellness concepts and sustainable development strategies are considered. Particular attention is paid to quality management in the context of digital transformation and increasing the competitiveness of enterprises through the use of innovative technologies. It is concluded that hotel facilities that can integrate innovative technologies will remain competitive, meet the modern requirements of consumers and contribute to the further modernization of the hospitality industry.Документ Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», галузі знань 24 «Сфера обслуговування», денної та заочної форм здобуття освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Іжевська Орися; Коркуна Іван; Петришин Наталія; Тесля Ольга; Хромова Мар'яна; Paska Mariia; Huzar Uliana; Izhevska Orysia; Korkuna Ivan; Petryshyn Nataliia; Teslia Olha; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельно-ресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.Документ Методичні рекомендації до наскрізної програми практик, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.Документ Методичні рекомендації з організації проходження виробничої практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМета виробничої практики - систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання здобувачів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків працівників закладів готельно-ресторанного господарства.Документ Методичні рекомендації з організації проходження навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху», освітній, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.Документ Методичні рекомендації з організації проходження навчально-організаційної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно-ресторанного господарства.Документ Методичні рекомендації з організації проходження переддипломної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia OlhaМетою переддипломної практики є поглиблення та закріплення у здобувачів набутих теоретичних знань, надбання практичного досвіду у здійсненні виробничих функцій, вирішенні завдань професійної діяльності, розв’язанні практичних проблем на підприємствах, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »