Defining Authenticity of the Y Balance Test Implemented by an Intellectual Programmed Tool in Inclusive Physical Education

Анотація

The study aimed to investigate the authenticity of the Y Balance Test for the lower quarter (LQYBT), implemented by a developed intelligent programmable tool for students after blast TBI with acoustic trauma. Метою дослідження було вивчення автентичності тесту Y-балансу для нижньої чверті стопи (LQYBT), реалізованого за допомогою розробленого інтелектуального програмованого інструменту для студентів після вибухової черепно-мозкової травми з акустичною травмою.

Опис

Ключові слова

students, blast TBI with acoustic trauma, physical education, inclusion, control, test authenticity, digitalization, студент, вибухова черепно-мозкова травма, акуборотравма, фізичне виховання, інклюзія, контроль, автентичність тесту, цифровізація.

Бібліографічний опис

Defining Authenticity of the Y Balance Test Implemented by an Intellectual Programmed Tool in Inclusive Physical Education / Oksana Blavt, Fedir Zahura, Tetiana Helzhynska, Khrystyna Khimenes, Mykhailo Huska, Tatyana Gurtova, Lіubov Levandowska, Rostyslav Tymkovych // Physical Education Theory and Methodology. – 2025. – Vol. 25. – N 4. – P. 945–953. DOI: 10.17309/tmfv.2025.4.24 (Scopus)