Defining Authenticity of the Y Balance Test Implemented by an Intellectual Programmed Tool in Inclusive Physical Education
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The study aimed to investigate the authenticity of the Y Balance Test for the lower quarter (LQYBT), implemented by a developed intelligent programmable tool for students after blast TBI with acoustic trauma. Метою дослідження було вивчення автентичності тесту Y-балансу для нижньої чверті стопи (LQYBT), реалізованого за допомогою розробленого інтелектуального програмованого інструменту для студентів після вибухової черепно-мозкової травми з акустичною травмою.
Опис
Ключові слова
students, blast TBI with acoustic trauma, physical education, inclusion, control, test authenticity, digitalization, студент, вибухова черепно-мозкова травма, акуборотравма, фізичне виховання, інклюзія, контроль, автентичність тесту, цифровізація.
Бібліографічний опис
Defining Authenticity of the Y Balance Test Implemented by an Intellectual Programmed Tool in Inclusive Physical Education / Oksana Blavt, Fedir Zahura, Tetiana Helzhynska, Khrystyna Khimenes, Mykhailo Huska, Tatyana Gurtova, Lіubov Levandowska, Rostyslav Tymkovych // Physical Education Theory and Methodology. – 2025. – Vol. 25. – N 4. – P. 945–953. DOI: 10.17309/tmfv.2025.4.24 (Scopus)