Авторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освіти
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою було визначити шляхи підвищення якості надання освітніх послуг під час уроків фізичної культури за допомогою ефективного формування груп учнів класу. Провели опитування серед вчителів фізичної культури. The goal was to identify ways to improve the quality of educational services during physical education lessons through the effective formation of groups of classroom students. A survey was conducted among physical education teachers.
Опис
Ключові слова
фізична культура, вчителі, інклюзивні класи, диференційоване фізичне виховання, особливі освітні послуги, спеціальна медична група, physical education, teachers, inclusive classes, differentiated physical education, special educational services, special medical group
Бібліографічний опис
Боднар І. Авторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освіти / Іванна Боднар // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. – 2024. – Вип. 43. – С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.15330/fcult.43.10-18