Авторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою було визначити шляхи підвищення якості надання освітніх послуг під час уроків фізичної культури за допомогою ефективного формування груп учнів класу. Провели опитування серед вчителів фізичної культури. The goal was to identify ways to improve the quality of educational services during physical education lessons through the effective formation of groups of classroom students. A survey was conducted among physical education teachers.

Опис

Ключові слова

фізична культура, вчителі, інклюзивні класи, диференційоване фізичне виховання, особливі освітні послуги, спеціальна медична група, physical education, teachers, inclusive classes, differentiated physical education, special educational services, special medical group

Бібліографічний опис

Боднар І. Авторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освіти / Іванна Боднар // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. – 2024. – Вип. 43. – С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.15330/fcult.43.10-18