Рhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article addresses the challenges associated with fostering the physical
development of Ukrainian schoolchildren connected with distance learning in physical
education. The primary conditions for adopting distance learning stemmed from the Covid-19
pandemic and now confronts military aggression from Russia. The goal: to track the progress
of 7th-grade students' physical development through remote physical education learning
programme. У статті розглядаються проблеми, пов’язані з вихованням фізичного
розвитку українських школярів, пов’язаних з дистанційним навчанням фіз
освіти. Основні умови для переходу на дистанційне навчання випливають із Covid-19
пандемії і зараз протистоїть військовій агресії з боку Росії. Мета: відслідковувати прогрес
фізичного розвитку учнів 7 класу шляхом дистанційного навчання фізичній культурі
програма.
Опис
Ключові слова
distance learning, physical education, 7th grade schoolchildren, дистанційне навчання, фізкультура, учні 7 класу
Бібліографічний опис
Рhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning / Nataliia Sorokolit, Nataliia Moskalenko, Olha Rymar, Vasyl Matviiv, Viktoria Pasichnyk, Alla Solovey, Andriy Mandiuk, Halyna Malanchuk // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference. – Rēzekne, 2024. – Vol. 1. – Р. 528–537. https://doi.org/10.17770/sie2024vol1.7875