Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини
Вантажиться...
Дата
2023-09-21
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Мета – аналіз сучасного стану розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини в контексті особливостей автентичної кухні й етнічних закладів. Innovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritage.
Опис
Ключові слова
етногастрономічний туризм, брендинг, ресторан, «Бойківська гостина», ethnogastronomic tourism, Restaurant, «Boikivska gostina», branding
Бібліографічний опис
Боратинський О. Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини / О. Боратинський, М. Паска, А. Німець // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 74–77.