Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023-09-21

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Мета – аналіз сучасного стану розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини в контексті особливостей автентичної кухні й етнічних закладів. Innovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritage.

Опис

Ключові слова

етногастрономічний туризм, брендинг, ресторан, «Бойківська гостина», ethnogastronomic tourism, Restaurant, «Boikivska gostina», branding

Бібліографічний опис

Боратинський О. Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини / О. Боратинський, М. Паска, А. Німець // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 74–77.