Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022-10-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

гастрономічний туризм, ресторанні бренди, впровадження, gastronomic tourism, restaurant brands, experiences driving

Бібліографічний опис

Боратинський О. Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів / Олег Боратинський, Марія Паска // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 7-8.