Нормативні документи з інклюзивної освіти
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/6154
Переглянути
Нові надходження
Документ Документ Законодавство України щодо соціального захисту інвалідів: декларація прав чи гарантія?(2008)Матеріал підготовлений на основі аналізу законодавства України на відповідність положенням Конвенції ООН про права інвалідів та проведеного моніторингу дотримання прав людей з інвалідністю в 10 регіонах України.Документ Типове положення про працю в оздоровчих та спортивних групах з плавання з інвалідами з ураженнями опорно - рухового апарату, порушенням зору та вадами фізичного і розумового розвитку(ДДІФКіС, 1995) Вдовиченко, Ю.; Vdovychenko, Yu.Оздоровчі та спортивні групи з плавання для праці з інвалідами з ураженнями опорно-рухового апарату (УОРА), порушенням зору та вадами фізичного і розумового розвитку створюються державними органами, які виконують дані їм державні функції власника: інвалідні центри, спортивні комітети і відомства та ін.; також підприємства, об'єднання та організації, котрі були засновані на різних формах власності.Документ Стандартні правила щодо урівняння можливостей інвалідів(1998)Стандартні правила щодо урівняння можливостей інвалідів були прийняті Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй на сорок восьмій сесії 20 грудня 1993 року (резолюція 48/96).Документ Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної спеціальної освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями : наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 816(2018)Актуальним питанням сьогодення є розроблення інноваційних стратегій навчання школярів з інтелектуальними порушеннями, підготовка їх до самостійної життєдіяльності та формування життєвої компетентності для успішної подальшої соціальної адаптації. В умовах запровадження концепції Нової української школи виникає потреба в зміні освітніх пріоритетів щодо корекційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Важливе місце в навчальному процесі займає корекційно-розвиткова модель навчання, яка забезпечує школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками.Документ Інклюзивне навчання(2018)ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.Документ Конвенція про права дитини(1989)Для цілей цієї Конвенції дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, застосовуваним до даної особи, вона не досягає повноліття раніше.Документ Конвенція про права інвалідів(2009)Мета цієї Конвенції полягає в заохоченні, захисті й забезпеченні повного й рівного здійснення всіма інвалідами всіх прав людини й основоположних свобод, а також у заохоченні поважання притаманного їм достоїнства.Документ Про реабілітацію інвалідів в Україні(2006)Цей Закон відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ) визначає основні засади створення правових, соціально-економічних, організаційних умов для усунення або компенсації обмежень життєдіяльності, викликаних порушенням здоров'я зі стійким розладом функцій організму, функціонування системи підтримання інвалідами фізичного, психічного, соціального благополуччя, сприяння їм у досягненні соціальної та матеріальної незалежності.Документ Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році(2015)Рекомендації Міністерства освіти і науки України до організації навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році для використання в роботі.Документ