Нормативні документи з інклюзивної освіти
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/6154
Переглянути
Перегляд Нормативні документи з інклюзивної освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами(2013)Цей Державний стандарт визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти.Державний стандарт визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно- розвитковою роботою.Документ Законодавство України щодо соціального захисту інвалідів: декларація прав чи гарантія?(2008)Матеріал підготовлений на основі аналізу законодавства України на відповідність положенням Конвенції ООН про права інвалідів та проведеного моніторингу дотримання прав людей з інвалідністю в 10 регіонах України.Документ Документ Конвенція про права дитини(1989)Для цілей цієї Конвенції дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, застосовуваним до даної особи, вона не досягає повноліття раніше.Документ Конвенція про права інвалідів(2009)Мета цієї Конвенції полягає в заохоченні, захисті й забезпеченні повного й рівного здійснення всіма інвалідами всіх прав людини й основоположних свобод, а також у заохоченні поважання притаманного їм достоїнства.Документ Концепція соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю(2004)Удосконалення системи соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю є актуальним завданням у сфері соціального захисту населення, яка орієнтується на такі загальнолюдські цінності, як повага гідності кожної людини, захист конституційних прав та свобод, толерантність та гуманізм.Документ Положення про навчально-реабілітаційний центр(2012)Навчально-реабілітаційний центр (далі - Центр) – це загальноосвітній навчальний заклад, метою діяльності якого є реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними вадами розвитку, їх інтеграція в суспільство шляхом здійснення комплексних реабілітаційних заходів, спрямованих на відновлення здоров’я, здобуття освіти відповідного рівня, розвиток та корекцію порушень.Документ Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах(2010)Це Положення визначає організаційно-методичні засади навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Метою створення спеціальних класів у загальноосвітніх навчальних закладах є реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти за місцем проживання, залучення сім’ї до участі у навчально-реабілітаційному процесі з урахуванням особливостей розвитку та потреб дитини, створення передумов для соціальної адаптації, подальшої інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами.Документ Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів(2014)З метою забезпечення права на о світу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, керівники дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та інших навчальних закладів, незалежно від їх типу та підпорядкування, повинні забезпечити їм відповідні умови для навчання. Особливу увагу слід звернути на архітектурну доступність усіх функціонуючих навчальних закладів, а також тих, які капітально ремонтуються, та новобудов.Документ Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання(2010)Розроблення Концепції розвитку інклюзивної освіти викликано необхідністю вирішення важливих питань щодо забезпечення права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами. Приєднавшись до основних міжнародних договорів у сфері прав людини (Декларації ООН про права людини, Конвенцій ООН про права інвалідів, про права дитини), Україна взяла на себе зобов’язання щодо дотримання загальнолюдських прав, зокрема, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.