Нормативні документи з інклюзивної освіти
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/6154
Переглянути
Перегляд Нормативні документи з інклюзивної освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Конвенція про права дитини(1989)Для цілей цієї Конвенції дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, застосовуваним до даної особи, вона не досягає повноліття раніше.Документ Типове положення про працю в оздоровчих та спортивних групах з плавання з інвалідами з ураженнями опорно - рухового апарату, порушенням зору та вадами фізичного і розумового розвитку(ДДІФКіС, 1995) Вдовиченко, Ю.; Vdovychenko, Yu.Оздоровчі та спортивні групи з плавання для праці з інвалідами з ураженнями опорно-рухового апарату (УОРА), порушенням зору та вадами фізичного і розумового розвитку створюються державними органами, які виконують дані їм державні функції власника: інвалідні центри, спортивні комітети і відомства та ін.; також підприємства, об'єднання та організації, котрі були засновані на різних формах власності.Документ Стандартні правила щодо урівняння можливостей інвалідів(1998)Стандартні правила щодо урівняння можливостей інвалідів були прийняті Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй на сорок восьмій сесії 20 грудня 1993 року (резолюція 48/96).Документ Концепція соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю(2004)Удосконалення системи соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю є актуальним завданням у сфері соціального захисту населення, яка орієнтується на такі загальнолюдські цінності, як повага гідності кожної людини, захист конституційних прав та свобод, толерантність та гуманізм.Документ Про реабілітацію інвалідів в Україні(2006)Цей Закон відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ) визначає основні засади створення правових, соціально-економічних, організаційних умов для усунення або компенсації обмежень життєдіяльності, викликаних порушенням здоров'я зі стійким розладом функцій організму, функціонування системи підтримання інвалідами фізичного, психічного, соціального благополуччя, сприяння їм у досягненні соціальної та матеріальної незалежності.Документ Законодавство України щодо соціального захисту інвалідів: декларація прав чи гарантія?(2008)Матеріал підготовлений на основі аналізу законодавства України на відповідність положенням Конвенції ООН про права інвалідів та проведеного моніторингу дотримання прав людей з інвалідністю в 10 регіонах України.Документ Конвенція про права інвалідів(2009)Мета цієї Конвенції полягає в заохоченні, захисті й забезпеченні повного й рівного здійснення всіма інвалідами всіх прав людини й основоположних свобод, а також у заохоченні поважання притаманного їм достоїнства.Документ Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах(2010)Це Положення визначає організаційно-методичні засади навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Метою створення спеціальних класів у загальноосвітніх навчальних закладах є реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти за місцем проживання, залучення сім’ї до участі у навчально-реабілітаційному процесі з урахуванням особливостей розвитку та потреб дитини, створення передумов для соціальної адаптації, подальшої інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами.Документ Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання(2010)Розроблення Концепції розвитку інклюзивної освіти викликано необхідністю вирішення важливих питань щодо забезпечення права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами. Приєднавшись до основних міжнародних договорів у сфері прав людини (Декларації ООН про права людини, Конвенцій ООН про права інвалідів, про права дитини), Україна взяла на себе зобов’язання щодо дотримання загальнолюдських прав, зокрема, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.Документ Положення про навчально-реабілітаційний центр(2012)Навчально-реабілітаційний центр (далі - Центр) – це загальноосвітній навчальний заклад, метою діяльності якого є реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними вадами розвитку, їх інтеграція в суспільство шляхом здійснення комплексних реабілітаційних заходів, спрямованих на відновлення здоров’я, здобуття освіти відповідного рівня, розвиток та корекцію порушень.Документ Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами(2013)Цей Державний стандарт визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти.Державний стандарт визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно- розвитковою роботою.Документ