Навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/49
Переглянути
Нові надходження
Документ Фізіологія людини : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 «Фізична культура і спорт», 017 "Фізична культура і спорт (Фітнес і рекреація)", 017 "Фізична культура і спорт (Фізкультурно-спортивна реабілітація)", факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Berhtraum Dzvenyslava; Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Фізіологія людини» є: дати майбутнім фахівцям з фізичної культури і спорту , хореографам науково обгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності і в умовах психоемоційних навантаженьДокумент Фізіологія людини : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум Дзвенислава; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Фізіологія людини» є: дати майбутнім фахівцям – хореографам науково обгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності і в умовах психоемоційних навантаженьДокумент Фізіологія людини : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт ( різні групи населення)", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Коритко Зоряна; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Korytko Zoriana; Berhtraum DzvenyslavaМетою викладання навчальної дисципліни «Фізіологія людини» є: дати майбутнім фахівцям з фізичної культури і спорту , хореографам науково обгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності і в умовах психоемоційних навантаженьДокумент Педагогіка та психологія вищої школи : програма навчальної дисципліни підготовки магістрів, галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.Документ Фізіологія рухової активності : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни “ Фізіологія рухової активності” - є забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського та професійного спорту науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Фізіологічні основи фізичного виховання : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (різні групи населення)"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни “ Фізіологічні основи фізичного виховання ” - є забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського та професійного спорту науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Фізіологічні основи спорту : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (середня освіта)", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни “ Фізіологічні основи спорту” - є забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського таі професійного спорту науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Психологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра, ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура і спорт; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichutsk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Ритміка в хореографії : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво" cпеціальності 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти, рівень освіти "бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Ритміка в хореографії» є викладення дисципліни є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь і навичок, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку тренерахореографа для самостійної педагогічної роботи.Документ Вступ до спеціальності : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво" cпеціальності 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни є сформувати базові теоретичні знання студентів про різні аспекти хореографії як виду професійної діяльності.Документ Інформаційна культура та академічна доброчесність : програма навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Свістельник Ірина; Svistelnyk Iryna; Кафедра інформатики, кінезіології та кіберспортуМетою викладання навчальної дисципліни «Інформаційна культура та академічна доброчесність» є формування у студентів знань, умінь та навичок пошуку необхідної інформації для написання академічних текстів під час освітньої діяльності; правил цитування та покликання на джерела інформації з дотриманням принципів академічної доброчесності, інформаційної етики та авторського права.Документ Ритміка в хореографії : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво" cпеціальності 024 "Хореографія", факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти "бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Ритміка в хореографії» є викладення дисципліни є формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь і навичок, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку тренера-хореографа для самостійної педагогічної роботи.Документ ОК 33 Мікробіологія : програма обов’язкової компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМета та завдання навчальної дисципліни Метою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ ОК 29 Харчова хімія : програма обов’язкової компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.Документ ОК 41 Санітарія та гігієна : програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Шавель Христина; Shavel Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання дисципліни є формування системи знань про санітарію та гігієну як науки, опанування теоретичних основ організації санітарно-гігієнічного забезпечення готельно-ресторанних комплексів, впливу факторів зовнішнього середовища на організм працівників та відвідувачів готельно-ресторанних комплексів, основних санітарних вимог до організації технологічного процесу, санітарно-гігієнічної оцінки якості продуктів харчування, їх зберігання, основних причин та заходів профілактики харчових отруєнь.Документ Вступ до спеціальності : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", cпеціальності 024 "Хореографія", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни є сформувати базові теоретичні знання студентів про різні аспекти хореографії як виду професійної діяльності.Документ Фізіологія фізичного виховання і спорту : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМетою викладання навчальної дисципліни “ Фізіологія фізичного виховання і спорту ” - сприяти формуванню у майбутніх спеціалістів, викладачів фізичного виховання, чіткого розуміння та усвідомлення науково-обґрунтованого підходу до розробки і застосування фізичних вправ на уроках фізичного виховання з врахуванням вікових, статевих та індивідуальних особливостей.Документ Олімпійський і професійний спорт : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки першого (бакалаврського) рівня, галузь знань : 01 Освіта/Педагогіка, cпеціальності : 014.11 Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Нерода Неоніла; Neroda Neonila; Кафедра олімпійського, професійного та адаптивного спортуМета дисципліни – це науково-методичне обґрунтування ґенези олімпійського руху та професійного спорту, сучасного стану і перспектив розвитку олімпійського руху в світі та в Україні, організаційно-правових та соціально-економічних засад олімпійського та професійного спорту.Документ Практикум "Фізична терапія у геронтології та геріатрії" : програма навчальної дисципліни підготовки здобувачів на другому (магістерському) рівні вищої освіти, галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Фізична терапія, ерготерапія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Федорович Оксана; Fedorovych Oksana; Кафедра терапії та реабілітаціїМетою викладання навчальної дисципліни «Фізична терапія у геронтології та геріатрії» є формування визначених освітньою- професійною програмою загальних та фахових компетентностей, зокрема здатності до застосування у професійній діяльності інноваційних підходів та знань з фізичної терапії у гострому та відновному періодах лікування хворих з віковими змінами та хронічними прогресуючими патологіями, які впливають на рівень функціонування таких пацієнтів.Документ Обстеження, методи оцінки та контролю при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату : програма дисципліни спеціалізації підготовки бакалаврів, галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тиравська Оксана; Tyravska Oksana; Кафедра терапії та реабілітаціїМетою викладання навчальної дисципліни «Обстеження, методи оцінки та контролю при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для оцінки порушень діяльності опорно-рухового апарату.