Навчально-методичні посібники
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/48
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні посібники за Ключові слова ""Педагогіка та психологія""
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Педагогіка та психологія : навчально-методичний посібник(Галич-Прес, 2019-02-12) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїНавчально-методичний посібник розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань: 22 Охорона здоров‘я. У пропонованому друкованому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки та психології з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з‘ясовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Матеріал другої частини висвітлює основні категорії та актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, розкрито темперамент, характер, здібності індивідуальності. Містить термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Документ Педагогіка та психологія: навчально-методичний посібник(Галич-Прес, 2018) Соловйов, Валерій; Soloviov, ValeriiНавчально-методичний посібник розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань: 22 Охорона здоров’я. У пропонованому друкованому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки та психології з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з’ясовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Матеріал другої частини висвітлює основні категорії та актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, розкрито темперамент, характер, здібності індивідуальності. Містить термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності. Адресований студентам вищих навчальних закладів.