Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/5803
Переглянути
Перегляд Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" за Автор "Bohuslavska, Viktoriia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Принципи теоретичної підготовки в циклічних видах спорту(2018) Богуславська, Вікторія; Пітин, Мар’ян; Бріскін, Юрій; Bohuslavska, Viktoriia; Pityn, Marian; Briskin, YuriiУ статті представлено керівні положення теоретичної підготовки в циклічних видах спорту та методичні рекомендації до них. Мета дослідження полягала у визначенні керівних положень теоретичної підготовки в циклічних видах спорту та методичних рекомендацій до них. У роботі використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, індукцію та дедукцію, абстрагування, порівняння, класифікацію та систематизацію. Установлено, що принципи теоретичної підготовки в циклічних видах спорту побудовано на спільних для усіх видів спорту принципах [5, 7]. Водночас, ураховуючи особливості структури і змісту змагальної діяльності та методології підготовки спортсменів у циклічних видах спорту, є потреба додаткового визначення специфікованої групи принципів. Отже, у межах концепції теоретичної підготовки в циклічних видах спорту обґрунтовано такі принципи: принцип специфікації теоретичної підготовки у групах видів спорту; принцип єдності теоретичної підготовленості суб’єктів системи підготовки; принцип когнітивної відповідності навчання; принцип технологічності теоретичної підготовки; принцип уніфікації теоретичної підготовки в циклічних видах спорту.Документ Пріоритетність засобів теоретичної підготовки у навчальному процесі майбутніх тренерів-викладачів з циклічних видів спорту (на матеріалі опитування викладачів вишів)(2017) Богуславська, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Bohuslavska, Viktoriia; Pityn, MarianУ статті представлено результати опитування викладачів вишів щодо пріоритетності застосування різних засобів теоретичної підготовки у процесі формування в майбутніх тренерів із циклічних видів спорту вміння передавати теоретичні знання спортсменам. Мета дослідження полягала у визначенні пріоритетності засобів теоретичної підготовки майбутніх тренерів із циклічних видів спорту на різних рівнях вищої освіти. В опитуванні взяли участь 88 викладачів вишів, серед яких 6 докторів наук, 58 – кандидатів наук, 24 – не мають наукового ступеня. Установлено, що на всіх рівнях вищої освіти найефективнішими засобами теоретичної підготовки є збірники наукових статей, навчальні посібники, монографії, електронні та аудіокниги, педагогічне тестування, перегляд навчально-освітніх програм, прослуховування лекцій та проведення практичних заходів (конкурсів, зустрічей, проектів), пошукові сервіси мережі інтернет, а також новітні технічні засоби навчання.