Інклюзивне фізичне виховання здобувачів освіти з розладом аутичного спектра (РАС): аналіз проблем та шляхи їх подолання
Ескіз недоступний
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження – визначити проблеми практичної реалізації фізичного виховання в навчально-виховному процесі здобувачів освіти з РАС та здійснити пошук нових організаційно-методичних, педагогічних прийомів підвищення ефективності реалізації їх фізичного виховання.
Objective. The study aimed to identify the challenges of practical implementation of physical education in the educational process for students with ASD and to explore new organizational, methodological, and pedagogical approaches to enhance the effectiveness of physical education for children with ASD.
Опис
Ключові слова
інклюзія, фізичне виховання, розлад аутичного спектра, урок фізичної культури, inclusion, physical education, autism spectrum disorder, physical culture.
Бібліографічний опис
Інклюзивне фізичне виховання здобувачів освіти з розладом аутичного спектра (РАС): аналіз проблем та шляхи їх подолання / Наталія Семенова, Марта Ярошик, Мар’яна Ріпак, Галина Маланчук, Уляна Шевців, Лілія Назаркевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2025. – № 2(70). – С. 71–75. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2025-02-71-75