Словесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зору
Вантажиться...
Дата
2007
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведене дослідження свідчить про необхідність добору засобів і методів формування оцінно-контрольних дій з метою розвитку точності рухів у сліпих учнів 1-4 класів, оскільки вони є основними біодинамічними факторами, на яких базується якість виконання фізичних вправ різноманітної форми і змісту.
Опис
Ключові слова
фізична реабілітація, вади зору, сенсорні корекції
Бібліографічний опис
Пристинський В. Словесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зору / Володимир Пристинський, Валерій Григоренко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 2. - С. 308 - 314.