Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4206
Title: Словесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зору
Authors: Пристинський, Володимир
Григоренко, Валерій
Keywords: фізична реабілітація
вади зору
сенсорні корекції
Issue Date: 2007
Citation: Пристинський В. Словесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зору / Володимир Пристинський, Валерій Григоренко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 2. - С. 308 - 314.
Abstract: Проведене дослідження свідчить про необхідність добору засобів і методів формування оцінно-контрольних дій з метою розвитку точності рухів у сліпих учнів 1-4 класів, оскільки вони є основними біодинамічними факторами, на яких базується якість виконання фізичних вправ різноманітної форми і змісту.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4206
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
56_Prystynskyy.pdf464.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.