Реклама як інструмент розвитку ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Метою даного дослідження є дослідження ролі реклами в діяльності закладів ресторанного господарства. The purpose of this study is to investigate the role of advertising in the activities of restaurant business establishments

Опис

Ключові слова

реклама, рекламна кампанія, маркетингові заходи, маркетингова стратегія, інструмент, advertising, advertising campaign, marketing activities, marketing strategy, tool

Бібліографічний опис

Ушакова К. Реклама як інструмент розвитку ресторанного господарства / Катерина Ушакова, Ірина Мазуркевич // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 220–223.