Секрети сервісу та ефективна комунікація в нових реаліях
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
сервіс, індустрія гостинності, комунікація, цифровізація, туризм, лояльність, персоналізація, клієнтський досвід, service, hospitality industry, communication, digitalisation, tourism, loyalty, personalisation, customer experience.
Бібліографічний опис
Шевелюк М. Секрети сервісу та ефективна комунікація в нових реаліях / Михайло Шевелюк, Ліда Криворука // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 243–246.