Секрети сервісу та ефективна комунікація в нових реаліях

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

сервіс, індустрія гостинності, комунікація, цифровізація, туризм, лояльність, персоналізація, клієнтський досвід, service, hospitality industry, communication, digitalisation, tourism, loyalty, personalisation, customer experience.

Бібліографічний опис

Шевелюк М. Секрети сервісу та ефективна комунікація в нових реаліях / Михайло Шевелюк, Ліда Криворука // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 243–246.