Важливість емоційного зв’язку з клієнтами у готельно-ресторанному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

емоційний зв'язок, персоналізація, персоналізовані звернення, цінності, emotional connection, personalisation, personalised messages, values

Бібліографічний опис

Головіна А. Важливість емоційного зв’язку з клієнтами у готельно-ресторанному бізнесі / Анастасія Головіна, Марія Лущик // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 253–257.