Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою роботи є встановлення впливу інноваційних технологій, таких як VR (віртуальна реальність), AR (доповнена реальність), голосовий пошук, чат-боти, штучний інтелект (AI), Metaverse на маркетингові стратегії готельних підприємств, визначення їхньої ролі у формуванні конкурентних переваг, оптимізації операційних процесів та покращанні клієнтського досвіду. The aim of the study is to determine the impact of innovative technologies such as VR (virtual reality), AR (augmented reality), voice search, chatbots, artificial intelligence (AI), Metaverse on the marketing strategies of hotel companies, to determine their role in shaping competitive advantages, optimising operational processes and improving customer experience.
Опис
Ключові слова
готельна індустрія, новітні технології, маркетинг, віртуальна реальність, доповнена реальність, штучний інтелект
Бібліографічний опис
Вовчанська О. М. Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Шамов А. О. // Трансформаційна економіка. – 2025. – № 2(11). – С. 19–25. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2025-11-3