Роль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

емоційний маркетинг, лояльність, гість, готельно-ресторанний бізнес, emotional marketing, loyalty, guest, hotel and restaurant business

Бібліографічний опис

Гузар У. Роль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесу / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 456–459.