Роль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесу
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
емоційний маркетинг, лояльність, гість, готельно-ресторанний бізнес, emotional marketing, loyalty, guest, hotel and restaurant business
Бібліографічний опис
Гузар У. Роль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесу / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 456–459.