Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, трансформаційний вплив, маркетинговий менеджмент, персоналізація, аналітика, автоматизація, artificial intelligence, transformational impact, marketing management, personalization, analytics, automation

Бібліографічний опис

Іванова Л. Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 трав. 2025 р.). – Суми: СНАУ, 2024. – С. 194–198 с.