Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
штучний інтелект, трансформаційний вплив, маркетинговий менеджмент, персоналізація, аналітика, автоматизація, artificial intelligence, transformational impact, marketing management, personalization, analytics, automation
Бібліографічний опис
Іванова Л. Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 трав. 2025 р.). – Суми: СНАУ, 2024. – С. 194–198 с.