Цифровізація маркетингу та менеджменту в бізнесі: роль штучного інтелекту

Анотація

У статті досліджено сучасні трансформаційні процеси в системах маркетингу та управління цифровою економікою, зумовлені стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та впровадженням штучного інтелекту (ШІ). The article examines the modern transformation processes in the marketing and management systems of the digital economy caused by the rapid development of information and communication technologies and the introduction of artificial intelligence (AI).

Опис

Ключові слова

цифровізація, маркетинг, менеджмент, конкурентоспроможність, штучний інтелект, бізнес, ресурси, digitalization, marketing, management, competitiveness, artificial intelligence, business, resources

Бібліографічний опис

Цифровізація маркетингу та менеджменту в бізнесі: роль штучного інтелекту / Попадинець Назарій, Бондаренко Вікторія, Курей Оксана, Маргітич Вікторія, Графська Орислава // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. – 2025. – № 1. – С. 60–64. DOI: https://doi.org/10.36887/2524-0455-2025-1-15