Омніканальний маркетинг у туристичній індустрії
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета статті : комплексне дослідженні омніканального маркетингу в туристичній індустрії. The purpose of the article is a comprehensive study of omnichannel marketing in the tourism industry.
Опис
Ключові слова
омніканальний маркетинг, туристична індустрія, мультиканальний маркетинг, соціальні мережі, канал комунікації, omnichannel marketing, travel industry, multichannel marketing, social networks, communication channel
Бібліографічний опис
Холявка В. З. Омніканальний маркетинг у туристичній індустрії / В. З. Холявка, О. І. Горак // Інновації та технології в сфері послуг і харчування. – 2025. – № 1(15). – С. 58–61. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(15).2025.16