Омніканальний маркетинг у туристичній індустрії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета статті : комплексне дослідженні омніканального маркетингу в туристичній індустрії. The purpose of the article is a comprehensive study of omnichannel marketing in the tourism industry.

Опис

Ключові слова

омніканальний маркетинг, туристична індустрія, мультиканальний маркетинг, соціальні мережі, канал комунікації, omnichannel marketing, travel industry, multichannel marketing, social networks, communication channel

Бібліографічний опис

Холявка В. З. Омніканальний маркетинг у туристичній індустрії / В. З. Холявка, О. І. Горак // Інновації та технології в сфері послуг і харчування. – 2025. – № 1(15). – С. 58–61. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(15).2025.16