Методи і принципи філософії у формуванні громадянина України
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут обдарованої дитини НАПН України
Анотація
У монографії досліджується проблема філософських методів пізнання в контексті спрямованості навчання закладів середньої освіти на формування громадянина України. Розглянуто генезу філософського пізнання в стратегіях побудови наукової освіти. Проведено аналіз взаємодії філософії, освіти і мислення в гетерогенності сучасного соціально-культурного простору. Досліджується сутність педагогічної філософії учителя як життєвої програми учня в ситуації подальшого розвитку громадянського суспільства в Україні. Розглянуто особливості філософського пізнання в освітніх практиках інформаційно-цифрової епохи.
Книга розрахована на вчених, освітян, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять проблеми розвитку української людини в умовах геополітичних викликів. The monograph examines the problem of philosophical methods of cognition in the context of the focus of secondary education on the formation of a citizen of Ukraine. The genesis of philosophical cognition in the strategies of building scientific education is considered. The interaction of philosophy, education and thinking in the heterogeneity of the modern socio-cultural space is analyzed. The essence of the teacher's pedagogical philosophy as a student's life program in the situation of further development of civil society in Ukraine is investigated. The features of philosophical cognition in the educational practices of the information and digital age are considered.
The book is intended for scientists, educators, teachers, graduate students, and anyone interested in the problems of Ukrainian human development in the context of geopolitical challenges.
Опис
Ключові слова
філософія, методи і принципи, громадянин України, philosophy, methods and principles, citizen of Ukraine
Бібліографічний опис
Методи і принципи філософії у формуванні громадянина України : монографія / В. В. Ільїн, М. С. Гальченко, М. В. Ліпін, З. Е. Скринник та ін. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – 238 с