Книги
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/3673
Переглянути
Нові надходження
Документ Травматологія та ортопедія(Нова Книга, 2013) Голка Г. Г.; Бур’янов О. А.; Климовицький В. Г.; Holka H. H.; Burianov O. A.; Klymovytskyi V. H.У підручнику відповідно до затвердженої МОЗ та МОН України навчальної програми висвітлено сучасні погляди на етіологію, механізми розвитку, принципи діагностики та лікування травм і захворювань апарату руху та опори. Представлено сучасний погляд на патогенез травматичної хвороби, регенерацію кісткової тканини, поширені ускладнення, методи їх попередження та лікування. Зважаючи на зміни в структурі травматизму, особливу увагу приділено питанням організації етапної допомоги при політравмах, ушкодженнях хребта, таза, кінцівок, відновному лікуванню хворих з ураженнями системи опори та руху. Детально представлено найбільш поширені вроджені деформації, деструктивно-дистрофічні, запальні та пухлинні захворювання хребта і суглобів. Видання розраховане на студентів вищих медичних навчальних закладів, інтернів, клінічних ординаторів, лікарів із спортивної медицини, лікарів травматологів-ортопедів та фахівців хірургічних спеціальностей. The textbook, in accordance with the curriculum approved by the Ministry of Health and the Ministry of Education and Science of Ukraine, covers modern views on the etiology, mechanisms of development, principles of diagnosis and treatment of injuries and diseases of the musculoskeletal system. A modern view of the pathogenesis of traumatic diseases, bone regeneration, common complications, methods of their prevention and treatment is presented. Given the changes in the structure of traumatism, special attention is paid to the organization of stage care for polytrauma, injuries of the spine, pelvis, extremities, and rehabilitation treatment of patients with lesions of the musculoskeletal system. The most common congenital deformities, destructive-dystrophic, inflammatory and tumor diseases of the spine and joints are presented in detail. The publication is intended for students of higher medical schools, interns, clinical residents, sports medicine doctors, orthopedic traumatologists and specialists in surgical specialties. Translated with DeepL.com (free version)Документ Теорія і практика психологічної допомоги та реабілітації(НУОУ імені Івана Черняховського, 2020) Осьодло Василь; Osodlo VasylОдним із ключових аспектів психологічної роботи в бойових умовах є психологічна допомога військовослужбовцям, яка має на меті краще розуміння природи, походження та переживання власних проблем і навчання успішному їх подоланню. У підручнику наведено практичні рекомендації стосовно ефективного вирішення проблем у сфері психічного здоров’я військовослужбовців Збройних Сил України, розкрито шляхи запобігання негативному впливу бойових обставин на психіку особистості військовослужбовця та можливі підходи соціально-психологічного супроводження учасників бойових дій в умовах пандемічної повсякденності. One of the key aspects of psychological work in combat conditions is psychological assistance to military personnel, which aims to better understand the nature, origin and experience of their own problems and to learn how to and learning how to successfully overcome them. The textbook provides practical recommendations on how to effectively address mental health issues in the Armed Forces of Ukraine, and reveals ways to prevent the negative impact of combat circumstances on the psyche of the individual serviceman and possible approaches to social and psychological support for combatants in a pandemic environment.Документ Загальні технології харчової промисловості(Компринт, 2024)Наведено інноваційні рішення щодо розширення асортименту молочних продуктів, визначення критеріїв вибору поліфункціональних інгредієнтів для забезпечення продуктів незамінними нутрієнтами, збалансування та ін. Особливу увагу приділено сучасному технічному рівню оброблення молока, дано зображення та характеристики технологічного обладнання, апаратурне оформлення інноваційних технологій молочних і молоковмісних продуктів. Розглянуто ідентифікацію складу молока незбираного та інгредієнтів для збереження показників якості і збагачення молочних продуктів. Наведено інформацію щодо технічних рішень з миття та дезінфекції технологічного обладнання, характеристику мийних засобів, сучасних видів упаковки тощо. The article presents innovative solutions for expanding the range of dairy products, determining the criteria for selecting multifunctional ingredients to provide products with essential nutrients, balancing, etc. Particular attention is paid to the modern technical level of milk processing, images and characteristics of technological equipment, hardware design of innovative technologies for dairy and milk-containing products are given. Identification of the composition of whole milk and ingredients for maintaining quality indicators and enriching dairy products is considered. Information is provided on technical solutions for washing and disinfection of technological equipment, characteristics of detergents, modern types of packaging, etc.Документ Організація рекреаційних заходів в системі соціальної роботи(2006) Бевз Г. М.; Герасим Г. З.; Кашуба Я. М.; Bevz H. M.; Herasym H. Z.; Kashuba Ya. M.Посібник присвячено вивченню нового напрямку вітчизняної соціальної роботи – рекреації. Автори пропонують розглядати питання проведення вільного часу та вибору форм дозвілля, здорового способу життя та організації відпочинку населення не лише з позиції рекреалогії (рекреаційної географії, рекреаційної медицини тощо), а й з точки зору соціальної роботи.Документ Методи і принципи філософії у формуванні громадянина України(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Ільїн В. В.; Гальченко М. С.; Ліпін М. В.; Скринник З. Е.; Савчук Н. В.; Ковальов О. Г.; Федорчук О. А.; Ilin V. V.; Halchenko M. S.; Lipin M. V.; Skrynnyk Z. E; Savchuk N. V.; Kovalov O. H.; Fedorchu O. A.У монографії досліджується проблема філософських методів пізнання в контексті спрямованості навчання закладів середньої освіти на формування громадянина України. Розглянуто генезу філософського пізнання в стратегіях побудови наукової освіти. Проведено аналіз взаємодії філософії, освіти і мислення в гетерогенності сучасного соціально-культурного простору. Досліджується сутність педагогічної філософії учителя як життєвої програми учня в ситуації подальшого розвитку громадянського суспільства в Україні. Розглянуто особливості філософського пізнання в освітніх практиках інформаційно-цифрової епохи. Книга розрахована на вчених, освітян, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять проблеми розвитку української людини в умовах геополітичних викликів. The monograph examines the problem of philosophical methods of cognition in the context of the focus of secondary education on the formation of a citizen of Ukraine. The genesis of philosophical cognition in the strategies of building scientific education is considered. The interaction of philosophy, education and thinking in the heterogeneity of the modern socio-cultural space is analyzed. The essence of the teacher's pedagogical philosophy as a student's life program in the situation of further development of civil society in Ukraine is investigated. The features of philosophical cognition in the educational practices of the information and digital age are considered. The book is intended for scientists, educators, teachers, graduate students, and anyone interested in the problems of Ukrainian human development in the context of geopolitical challenges.Документ Філософія як засіб розвитку дитини: обдарованість, знання, творчість(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Кремень В. Г.; Гальченко М. С.; Ільїн В. В.; Kremen V. H.; Halchenko M. S.; Ilin V. V.У навчальному посібнику розглядається проблема філософії для дітей. Визначено основні тенденції формування творчого мислення школярів у контексті головних принципових положень філософського знання. Показано значення і роль філософії у вихованні самодостатності молодого покоління. Підкреслено, що філософія завжди спрямована на конкретну людину, з її настроями і бажанням знайти відповіді на доленосні питання життя. Обґрунтовано необхідність вивчення філософії молодим поколінням. Матеріал навчального посібника розрахований на учнів закладів загальної середньої освіти, учителів, усіх, хто цікавиться проблемами філософії. The textbook deals with the problem of philosophy for children. The main trends in the formation of creative thinking of schoolchildren in the context of the main principles of philosophical knowledge are identified. The importance and role of philosophy in the education of self-sufficiency of the younger generation is shown. It is emphasized that philosophy is always aimed at a particular person, with his or her moods and desire to find answers to the crucial questions of life. The necessity of studying philosophy by the younger generation is substantiated. The textbook is intended for students of general secondary education institutions, teachers, and anyone interested in philosophy.Документ Захист і підтримка ментального здоров’я українців в умовах воєнного стану: виклики і відповіді(НАПН України, 2024) Кремень В. Г.; Kremen V. H.У монографії, на основі застосування методологічного інструментарію психолого-педагогічної науки, представлено системне висвітлення проблем захисту і підтримки ментального здоров’я громадян України в умовах широкомасштабної агресії росії (2022 – 2024 рр), окреслено сучасні виклики і проблеми дослідження ментального здоров’я українців у часи війни; розроблено й обґрунтовано стратегічні напрями підвищення ефективності надання практичної допомоги постраждалим як на загальнодержавному рівні, так і на рівні громади або окремої особистості. Рекомендовано для державних службовців, громадських діячів, депутатів усіх рівнів, вчених, менеджерів освіти, педагогів і психологів. The monograph, based on the use of methodological tools of psychological and pedagogical science, presents a systematic coverage of the problems of protecting and maintaining the mental health of Ukrainian citizens in the context of large-scale Russian aggression (2022-2024), outlines current challenges and problems of researching the mental health of Ukrainians in times of war; develops and substantiates strategic directions for improving the effectiveness of providing practical assistance to victims both at the national level and at the level of the community or individual. Recommended for civil servants, public figures, deputies of all levels, scientists, education managers, teachers, and psychologistsДокумент SТEM/STEAM-освіта: від теорії до практики(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Поліхун Н. І.; Постова К. Г.; Онопченко Г. В.; Онопченко О. В.; Шевченко І. М.; Polikhun N. I.; Postova K. H.; Onopchenko H. V.; Onopchenko O. V.; Shevchenko I. M.Посібник пропонує систематизовану інформацію з методології STEAM- освіти і спрямований на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, що покликані підготувати нове покоління до вимог сучасності. Розділи посібника віддзеркалюють широкий спектр питань: від теоретичних аспектів становлення STEM/STEAM-освіти до конкретних практичних інструментів. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, управлінців, студентів закладів вищої освіти педагогічного профілю та всіх зацікавлених у розбудові STEM/STEAM-освіти, освіти обдарованих, профільної освіти Нової української школи. The manual offers systematized information on STEAM education methodology and aims to develop a deeper understanding of the latest trends in education that are designed to prepare the new generation for the demands of the modern world. The sections of the manual reflect a wide range of issues: from theoretical aspects of STEM/STEAM education to specific practical tools. The publication is intended for teachers, lecturers, methodologists, managers, students of pedagogical higher education institutions, and all those interested in developing STEM/STEAM education, gifted education, and specialized education of the New Ukrainian School.Документ Психофізіологія людини(МАУП, 2003) Філіппов М. М.; Filippov M. M.Документ Спортивна метрологія(2016) Базилевич Н. О.; Bazylevych N. O.У посібнику в систематизованому вигляді подаються теоретичні відомості, а також розроблені та апробовані практично рекомендації щодо вивчення основ теорії вимірювання та тестування рівня розвитку рухових якостей при заняттях фізичною культурою і спортом. Посібник підготовлено з метою забезпечення систематизації і поглиблення знань студентів, тренерів та вчителів фізичної культури зі спортивної метрології для оволодіння методичними і практичними уміннями та навичками щодо здійснення вимірювань та контролю, як у спорті вищих досягнень, в масових видах спорту, так і у фізичному вихованні дітей та підлітків. The manual presents theoretical information in a systematic form, as well as developed and practically tested recommendations for studying the basics of the theory of measuring and testing the level of development of motor skills in physical education and sports. The manual is prepared to ensure the systematization and deepening of the knowledge of students, coaches and teachers of physical education on sports metrology to master the methodological and practical skills and abilities to carry out measurements and control, both in sports of higher achievements, in mass sports, and in physical education of children and adolescents.Документ Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра(Гнозіс, 2013) Скрипник Тетяна; Skrypnyk TetianaУ посібнику висвітлено підходи до надання різнопланової психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом з огляду на дієвий науково доведений (передусім зарубіжний) досвід. Питання діагностики, корекційно-розвивального та навчального процесів розглянуто в контексті визначення професійних меж та чітких орієнтирів фахової роботи з дітьми цієї категорії, окреслення сукупності основних вимог, які пред’являють до обсягу, якості, порядку та умов здійснення кваліфікованої психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра. Посібник адресовано фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам, викладачам, аспірантам, студентам факультетів за напрямом корекційна педагогіка та спеціальна психологія. The manual highlights approaches to providing diverse psychological and pedagogical assistance to children with autism based on effective scientifically proven (primarily foreign) experience. The issues of diagnostics, correctional, developmental and educational processes are considered in the context of defining professional boundaries and clear guidelines for professional work with children in this category, outlining a set of basic requirements for the scope, quality, procedure and conditions for the provision of qualified psychological and pedagogical assistance to children with autism spectrum disorders. The manual is addressed to psychological and pedagogical specialists, researchers and practitioners, teachers, postgraduate students, and students of faculties majoring in correctional pedagogy and special psychology.Документ Сучасна система спортивного тренування(Перша друкарня, 2021) Платонов В. М.; Platonov V. M.У підручнику охарактеризовано сучасну систему змагань і змагальної діяльності спортсменів. Викладено засади сучасної підготовки спортсменів, докладно розглянуто різні сторони підготовки – фізичну, техніко-тактичну, психологічну, інтегральну. The textbook describes the modern system of competitions and competitive activity of athletes. The basics of modern training of athletes are outlined, various aspects of training - physical, technical and tactical, psychological, and integral - are considered in detail.Документ Становлення особистості майбутнього фахівця в умовах підготовки до професійно-педагогічної діяльності: діалог зі стейкхолдерами(2022) Гуревич Р. С.; Hurevych R. S.У монографії представлено результати багаторічного дослідження в галузі професійної педагогіки щодо використання інноваційних та інформаційних технологій для розвитку фахових компетентностей майбутніх фахівців закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, проаналізовані наукові публікації з відповідних напрямів досліджень, охарактеризовані особливості використання сучасних цифрових технологій для становлення особистості майбутніх фахівців. Для здобувачів вищої освіти різних ступенів, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів освіти різних рівнів. The monograph presents the results of a long-term study in the field of professional pedagogy on the use of innovative and information technologies for the development of professional competencies of future specialists of vocational (vocational-technical), professional higher and higher education institutions, analyzes scientific publications in relevant areas of research, characterizes the features of the use of modern digital technologies for the formation of the personality of future specialists. For higher education students of various degrees, research and teaching staff of educational institutions of various levels.Документ Теорія і методика тренування спортсменів високої кваліфікації(2007) Костюкевич В. М.; Kostiukevych V. M.У навчальному посібнику розглянуто основні теоретико-методичні аспекти системи тренування спортсменів високої кваліфікації. Посібник призначений для студентів магістратури інститутів фізичного виховання і спорту, студентів вищих навчальних закладів спортивного профілю, тренерів. The textbook covers the main theoretical and methodological aspects of the training system for highly qualified athletes. The manual is intended for master's students of institutes of physical education and and sports, students of higher educational institutions of sports profile, coaches.Документ Теорія і методика спортивної підготовки (на прикладі командних ігрових видів спорту)(2014) Костюкевич В. М.; Kostiukevych V. M.У навчальному посібнику розглянуті теоретико-методичні аспекти спортивної підготовки. Посібник призначений для студентів, магістрантів, викладачів інститутів (факультетів) фізичного виховання і спорту педагогічних університетів. The textbook covers theoretical and methodological aspects of of sports training. The textbook is intended for students, undergraduates, teachers of institutes (faculties) of physical education and sports of pedagogical universities.Документ Теорія і методика спортивної підготовки у запитаннях і відповідях(2016) Костюкевич В. М.; Kostiukevych V. M.У навчально-методичному посібнику подані запитання і стислі відповіді до них з теорії і методики спортивної підготовки. Посібник призначений для студентів, магістрантів, викладачів інститутів (факультетів) фізичного виховання і спорту педагогічних університетів. The study guide contains questions and brief answers to them on the theory and methodology of sports training. The manual is intended for students, undergraduates, teachers of institutes (faculties) of physical of physical education and sports at pedagogical universities.Документ Методика військово-патріотичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти(Імекс-ЛТД, 2022) Тимчик М. В.; Остапенко О. І.; Бінецький Д. О.; Касіч Н. П.; Tymchyk M. V.; Ostapenko O. I.; Binetskyi D. O.; Kasich N. P.У методичних рекомендаціях визначено та систематизовано зміст та організаційні форми військово-патріотичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти; розроблено методику військово-патріотичного виховання молодших підлітків у процесі військово-спортивних ігор та методику військово-патріотичного виховання старших підлітків у процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено ефективність застосування в закладах загальної середньої освіти змісту, форм і методів військово-патріотичного виховання у молодших і старших підлітків у процесі військово-спортивних ігор та фізкультурно-оздоровчої діяльності; створено авторську програму з військово-патріотичного виховання для учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти. Видання буде корисним викладачам предмета «Захист України», вчителям фізичної культури, тренерам спортивних гуртків і секцій військово-патріотичного спрямування й усім, хто задіяний у військово-патріотичному та фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти. The methodological recommendations define and systematize the content and organizational forms of military-patriotic education of students of general secondary education institutions; develop a methodology for military-patriotic education of younger adolescents in the process of military sports games and a methodology for military-patriotic education of older adolescents in the process of physical education and recreation activities; determine the effectiveness of the use of content, forms and methods of military-patriotic education of younger and older adolescents in general secondary education institutions. The publication will be useful for teachers of the subject “Defense of Ukraine”, physical education teachers, coaches of sports clubs and sections of military-patriotic orientation and all those involved in military-patriotic and physical education of students of general secondary education institutions. Translated with DeepL.com (free version)Документ Фізична реабілітація і аутизм(ЛНУ імені Івана Франка, 2018) Породько М. І.; Porodko M. I.В посібнику охарактеризовано теоретичні поняття, методи та засоби фізичної реабілітації, як методу корекції психомоторного розвитку дітей з аутистичним спектром порушень. Завдання фізичної реабілітації дітей з аутистичним спектром порушень спрямовані на: покращенню здоров’я дітей, відновлення втрачених функцій організму; запобігання вторинних нашарувань у дітей; покращення фізичного (великої та дрібної моторики), психомоторного розвитку та функціонального стану дітей; соціальної адаптації, взаєморозуміння в групі; сенсорний та моторний розвиток. The manual describes the theoretical concepts, methods and means of physical rehabilitation as a method of correction of psychomotor development of children with autism spectrum disorders. The tasks of physical rehabilitation of children with autism spectrum disorders are aimed at: improving children's health, restoring lost body functions; prevention of secondary layering in children; improving physical (gross and fine motor skills), psychomotor development and functional state of children; social adaptation, mutual understanding in the group; sensory and motor development.Документ Психологічна підготовка спортсмена бойового хортингу(2020) Єрьоменко Едуард; Yeromenko EduardМонографія «Психологічна підготовка спортсмена бойового хортингу» містить практичний матеріал із застосування засобів і методів психологічної підготовки, тренування і виховання спортсменів бойового хортингу різних вікових груп, характеристики психологічних прийомів, рекомендації щодо психологічної підтримки юних спортсменів, опис спеціальних вправ, а також методичні поради щодо психологічної підготовки і виховання дітей та молоді на культурних, оздоровчих і бойових традиціях українського народу. Метою монографії є надання методичного та практичного матеріалу для здійснення навчально-тренувальної роботи щодо психологічної підготовки спортсменів, зміцнення здоров'я, всебічної фізичної підготовки, формування морально-етичних якостей і патріотичного виховання підростаючого покоління засобами бойового хортингу. Видання має міждисциплінарний характер і поєднує в собі педагогічний, спортивно-підготовчий, методично-фізіологічний, медико-психологічний, соціальний та виховний компоненти. Монографія адресована фахівцям і любителям, педагогам з бойового хортингу, керівникам закладів освіти, вчителям фізичної культури та викладачам фізичного виховання, керівникам спортивних секцій бойового хортингу, тренерам-викладачам закладів вищої освіти, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, клубів фізкультурно-оздоровчого, військово-спортивного та національно-патріотичного напряму. The monograph "Psychological Preparation of a Combat Sport Athlete" contains practical material on the use of means and methods of psychological preparation, training and education of combat sport athletes of different age groups, characteristics of psychological techniques, recommendations for psychological support of young athletes, description of special exercises, as well as methodological advice on psychological preparation and education of children and youth on the cultural, health and combat traditions of the Ukrainian people. The purpose of the monograph is to provide methodological and practical material for the implementation of educational and training work on psychological training of athletes, health promotion, comprehensive physical training, formation of moral and ethical qualities and patriotic education of the younger generation through combat horting. The publication has an interdisciplinary character and combines pedagogical, sports training, methodological and physiological, medical and psychological, social and educational components. The monograph is addressed to specialists and amateurs, combat sport teachers, heads of educational institutions, physical education teachers and physical education teachers, heads of combat sport sections, coaches-teachers of higher education institutions, children's and youth sports schools, clubs of physical culture and health, military sports and national-patriotic direction.Документ Деменція(Медкнига, 2024) Холін В. О.; Kholin V. O.У виданні наведена інформація про поширені види деменції, їх симптоми та рекомендовані стратегії зниження ризику захворювання, а також систематизовано необхідні поради зі щоденного догляду за людьми з деменцією, що дозволить покращити якість їх життя. The publication provides information on common types of dementia, their symptoms, and recommended strategies to reduce the risk of the disease, as well as systematizes the necessary tips for daily care for people with dementia, which will improve their quality of life.