Книги

Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/3673

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 436
  • Документ
    Деменція
    (Медкнига, 2024) Холін В. О.; Kholin V. O.
    У виданні наведена інформація про поширені види деменції, їх симптоми та рекомендовані стратегії зниження ризику захворювання, а також систематизовано необхідні поради зі щоденного догляду за людьми з деменцією, що дозволить покращити якість їх життя. The publication provides information on common types of dementia, their symptoms, and recommended strategies to reduce the risk of the disease, as well as systematizes the necessary tips for daily care for people with dementia, which will improve their quality of life.
  • Документ
    Спорт проти булінгу. Навчальна програма факультативу, курсу за вибором для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
    (Фенікс, 2017) Деревянко В. В.; Погонцева О. В.; Захарчук І. Р.; Derevianko V. V.; Pohontseva O. V.; Zakharchuk I. R.
    Програма «Спорт проти булінгу» є складовою навчально-методичного комплекту «Спорт заради розвитку» для загально- освітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, про- тистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором «Спорт проти булінгу» для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості. Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань «Здоров’я та фізична культура», ме- тодистам. The Sport Against Bullying program is part of the Sport for Development educational and methodological kit for general educational institutions. It is aimed at developing social skills in children of the appropriate age, such as effective communication, compassion, respect for human rights, teamwork, conflict prevention and constructive resolution, and resistance to negative social influences. resisting negative social influences, negotiation, mediation, and reconciliation. The training lessons are conducted as part of the curriculum of the elective course "Sport against Bullying" for secondary schools. For high school students, training lessons can be used as part of educational hours. The program implements competency-based, personality-oriented and individualized approaches to teaching students, which are recognized in the world as the most effective for the development of psychosocial and physical skills. The publication is intended for teachers, specialists in physical education and human health, school psychologists, students of higher educational institutions majoring in pedagogical specialties and in the field of knowledge "Health and Physical Education", medical medical students.
  • Документ
    Спорт заради розвитку: навчальна програма спецкурсу
    (Фенікс, 2017) Деревянко В. В.; Погонцева О. В.; Захарчук І. Р.; В'яла О. М.; Derevianko V. V.; Pohontseva O. V.; Zakharchuk I. R.; Viala O. M.
    Видання має на меті навчання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти навичок використання спорту та фізичної активності як важливого та ефективного інструменту подолання конфліктів, зменшення соціального напруження в підліткових колективах, зменшення рівня агресії; збільшення мотивації до самореалізаціїта навчання; підвищення рівня толерантності серед школярів. Програма спрямована на розвиток у школярів відповідних соціальних навичок: робота в команді, протистояння негативним соціальним впливам оточення, співчуття, повага до незнайомої людини та її прав, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, переговори, покращення комунікативних навичок, розуміння необхідності порозуміння, примирення, прощення та ефективна колективна взаємодія. Видання буде корисним у роботі вчителям фізичної культури та основ здоров'я, викладачам закладів післядипломної педагогічної освіти; студентам вищих навчальних закладів педагогічного та фізкультурного напряму підготовки; психологам та соціальним працівникам, методистам. The publication is aimed at teaching teachers of secondary schools and teachers of postgraduate pedagogical education institutions to use sport and physical activity as an important and effective tool for overcoming conflicts, reducing social tension in adolescent groups, reducing the level of aggression; increasing motivation for self-realization and learning; and increasing the level of tolerance among students. The program is aimed at developing appropriate social skills in students: teamwork, resisting negative social influences, compassion, respect for strangers and their rights, conflict prevention and constructive resolution, negotiation, improving communication skills, understanding the need for understanding, reconciliation, forgiveness, and effective teamwork. The publication will be useful for teachers of physical education and health basics, teachers of postgraduate pedagogical education institutions; students of higher education institutions of pedagogical and physical education; psychologists and social workers, methodologists.
  • Документ
    Досвід та благополуччя молодих українців під час війни : результати соціологічного дослідження
    (2023) Павлова Юлія; Петрица Петро; Жара Ганна; Pavlova Yuliia; Petrytsa Petro; Zhara Hanna
    У книзі охарактеризовано десять параметрів, які обумовлюють благополуччя молодих українців – задоволеність життям, надія, оптимізм, мета в житті, неспра- ведливість, моральна травма, посттравматичний стресовий розлад, копінг-страте- гії, резильєнтність та посттравматичний ріст. Пропоноване дослідження зосере- джується на позитивних ресурсах, досвіді та факторах, які сприяють процвітанню або оптимальному функціонуванню молодих людей в Україні в умовах війни. Ма- теріал допоможе читачу краще зрозуміти чинники, які сприяють адаптації, соці- алізації та реалізації потенціалу молоді в умовах війни та в післявоєнний період. Книга зацікавить фахівців, які займаються проблемами молоді, буде корисною для науковців, викладачів закладів вищої освіти, аспірантів та студентів. The book describes ten parameters that determine the well-being of young Ukrainians – life satisfaction, hope, optimism, purpose in life, injustice, moral injury, post-traumatic stress disorder, coping strategies, resilience, and post-traumatic growth. The proposed study focuses on the positive resources, experiences, and factors contributing to the flourishing or optimal functioning of young people in Ukraine during the war. The material will help the reader better understand the factors that contribute to adaptation, socialization, and realization of one’s potential in the conditions of war and the post-war period. The book will be of interest to specialists dealing with youth issues and will be helpful for scientists, teachers of higher education institutions, PhD students, and students.
  • Документ
    Теорія і методика народно-сценічного танцю
    (2021) Лісовська Ніна; Lisovska Nina
    Навчально-методичний посібник присвячений народно-сценічній хореографії як феномену мистецтва. Посібник відповідає навчальній програмі «Теорія і методика народно-сценічного танцю». Він містить конспективний виклад теоретичного змісту лекцій, матеріалу практичних занять з даної дисципліни, а також методичні рекомендації щодо освоєння морфології, лексики та композиційних принципів народно-сценічного танцю. Специфічною рисою посібника є висвітлення особливостей конкретних національних традицій народного танцю, зокрема української, білоруської, литовської, естонської, молдавської та татарської народно-сценічної хореографії. The study guide is devoted to folk-stage choreography as an artistic phenomenon. The manual corresponds to the curriculum "Theory and Methods of Folk and Stage Dance". It contains a summary of the theoretical content of the lectures, material from practical classes in this discipline, as well as methodological recommendations for mastering the morphology, vocabulary and compositional principles of folk-stage dance. A specific feature of the textbook is the coverage of specific national traditions of folk dance, including Ukrainian, Belarusian, Lithuanian, Estonian, Moldovan and Tatar folk-stage choreography.
  • Документ
    Фізична терапія в нейрореабілітації
    (2020) Козьолкін О. А.; Дарій В. І.; Сікорська М. В.; Візір І. В.; Kozolkin O. A.; Darii V. I.; Sikorska M. V.; Vizir I. V.
    Нейрореабілітація є розділом медичної реабілітації, як галузь науки сформувалася досить недавно і, на теперішній час, є одним з перспективних напрямків сучасної медицини. Вона виходить за межі клінічної неврології, так як розглядає не тільки стан нервової системи при різних патологічних станах, але й зміни функціональних можливостей людини в умовах розвитку хвороби
  • Документ
    Теорія і технологія використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем
    (2024) Єдинак Г. А; Yedynak H. A.
    Навчальний посібник адресовано студентам факультетів фізичної реабілітації вищих навчальних закладів ІІ-IV рівнів акредитації та фахівцям з адаптивної фізичної культури. У посібнику розглянуто теоретико-методичні основи використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем, чинники, що визначають вибір, склад й особливості різних груп фізичних вправ, а також загальні положення проектування педагогічних технологій, рекомендації з їх реалізації в спеціальних навчальних закладах. The textbook is intended for students of physical rehabilitation faculties of higher education institutions of II-IV accreditation levels and specialists in adaptive physical education. The textbook describes the theoretical and methodological foundations of the use of physical exercises in the rehabilitation of children with cerebral palsy, the factors that determine the choice, composition and characteristics of different groups of physical exercises, as well as the general provisions of designing pedagogical technologies, recommendations for their implementation in special educational institutions.
  • Документ
    Методика викладання народно-сценічного танцю
    (2007) Володько В. Ф.; Volodko V. F.
  • Документ
    Теорія і методика навчання народно-сценічного танцю
    (ДДПУ імені І. Франка, 2024) Мартинів О.; Мартинів Л.; Martyniv O.; Martyniv L.
    Посібник укладено відповідно до програми навчальної дисципліни «Тео-рія і методика навчання народно-сценічного танцю» для підготовки фахівців першого бакалаврського рівня вищої освіти, галузі знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 024 Хореографія, затвердженої вченою радою Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (протокол № 2, від 21.02.2023 р.). Зміст посібника розкриває загальні питання походження і розвитку народно-сценічного танцю, основи народно-сценічної хореографії (постановка корпусу і голови, позиції ніг, позиції і положення рук, підготовка до початку вправи та орієнтовну послідовність вправ біля станка і на середині залу. The textbook is compiled in accordance with the program of the discipline "Theory and Methods of Teaching Folk and Stage Dance" for the training of specialists of the first bachelor's level of higher education, field of knowledge 02 Culture and Art, specialty 024 Choreography, approved by the Academic Council of the Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University (Minutes No. 2, dated 21.02.2023). The content of the manual covers general issues of the origin and development of folk-stage dance, the basics of folk-stage choreography (body and head positioning, foot positions, hand positions and positions, preparation for the start of the exercise and an approximate sequence of exercises at the machine and in the middle of the hall.
  • Документ
    Здоров’язбережувальні технології фізичної культури та рекреації в запитаннях і відповідях
    (2024) Плахтій П. Д.; Козак Є. П.; Галаченко О. О.; Plakhtii P. D.; Kozak Ye. P.; Halachenko O. O.
    Навчально-методичний посібник «Здоров’язберережувальні технології фізичної культури та рекреації в запитаннях і відповідях» побудовано за структурою модульного викладу. Окрім основних теоретичних положень, до кожної теми посібника подано матеріал для самостійної підготовки тестового контролю знань. The study guide "Health-Saving Technologies of Physical Culture and Recreation in Questions and Answers" is based on the structure of a modular presentation. In addition to the main theoretical provisions, each topic of the manual contains material for independent preparation of the knowledge test.
  • Документ
    Теорія і методика гри в баскетбол 3х3
    (2023) Клюс О. А.; Мисів В. М.; Klius O. A.; Mysiv V. M.
    Навчально-методичний посібник відповідає освітнім програмам підготовки «Тренер з видів спорту» та «Середня освіта (Фізична культура)» першого бакалаврського та другого магістерського рівнів вищої освіти. У посібнику розкрито послідовність опанування основ техніки і тактики гри в баскетбол 3х3, а також спеціально дібрані вправи для їх вивчення. Кожен розділ методично обґрунтований, містить навчальний та ілюстративний матеріал, який запропоновано здобувачам вищої освіти для самостійного опрацювання. Рекомендації допоможуть викладачам закладів вищої освіти, а також тренерам у підготовці та проведенні занять із баскетболу 3х3. The study guide corresponds to the educational programs "Sports Coach" and "Secondary Education (Physical Education)" of the first bachelor's and second master's levels of higher education. The manual reveals the sequence of mastering the basics of 3x3 basketball technique and tactics, as well as specially selected exercises for their study. Each section is methodologically substantiated, contains educational and illustrative material that is offered to higher education students for self-study. The recommendations will help teachers of higher education institutions, as well as coaches in preparing and conducting 3x3 basketball classes.
  • Документ
    Технології формування Soft Skills в системі професійної підготовки педагога
    (2023) Бабюк Т. Й.; Каньоса Н. Г.; Бабюк С. М.; Babiuk T. Y.; Kanosa N. H.; Babiuk S. M.
    У навчальному посібнику розглядаються основні питання розвитку у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей соціально-особистісних компетентностей («soft skills»), корисних для становлення у професійній та особистій сферах життя. Викладено навчальні матеріали з основних компетентностей, наведено факти й аргументи, щоб стимулювати молодь до саморозвитку. Посібник буде корисним для здобувачів освіти усіх педагогічних спеціальностей, усіх форм здобуття освіти, управлінцям, працівникам кадрових агентств та менеджерам з персоналу, а також для усіх, хто прагне успішно будувати власну кар’єру та особисте життя. The textbook addresses the main issues of developing social and personal competencies ("soft skills") in higher education students of pedagogical specialties, which are useful for becoming professional and personal. It provides educational materials on the main competencies, facts and arguments to encourage young people to develop themselves. The manual will be useful for students of all pedagogical specialties, all forms of education, managers, employees of recruitment agencies and HR managers, as well as for anyone who wants to successfully build their own career and personal life.
  • Документ
    Технологічне обладнання харчових виробництв
    (2024) Теличкун В. І.; Теличкун Ю. С.; Губеня О. О.; Стефанов С. В.; Дамянова С. Т.; Telychkun V. I.; Telychkun Yu. S.; Hubenia O. O.; Stefanov S. V.; Damianova S. T.
    У навчальному посібнику викладено інформацію про машини та апарати харчових виробництв, зокрема: обладнання для зберігання, транспортування, підготовки сировини, тари та технологічного обладнання до основних виробничих процесів; механічного перероблення сировини та напівфабрикатів розділенням, з'єднанням і формуванням; проведення теплових, масообмінних і біотехнологічних процесів; оброблення харчових продуктів електрофізичними та мембранними методами. Наводиться інформація про потокові лінії виробництва харчової продукції. The textbook contains information about machines and apparatus of food production and apparatus of food production, in particular: equipment for storage, transportation, preparation of raw materials, containers and technological equipment for the main production processes; mechanical processing of raw materials and semi-finished products separation, joining and molding; thermal mass transfer and biotechnological processes; processing of food products by electrophysical and membrane methods. The article provides information about the production lines of food products.
  • Документ
    Холодильні технології
    (2022) Шутюк В. В.; Бессараб О. С.; Дущак О. В.; Ємцев В. І.
    У навчальному посібнику викладено суть та методологічні основи охолодження, заморожування, отеплення та холодильного зберігання харчових продуктів. Розглянуто технічні засоби, що застосовуються у сучасній холодильній технології харчових продуктів. Наведено відомості про призначення холодильної техніки та типи холодильних машин. У кінці кожного розділу подаються питання для самостійного контролю знань. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 181 «Харчові технології», слухачів системи підвищення кваліфікації, для управлінців і фахівців харчових підприємств та всіх, хто пов’язаний з холодильними технологіями. The textbook describes the essence and methodological foundations of of cooling, freezing, warming and cold storage of of food products. The technical means used in the modern refrigeration technology of food products are considered. modern refrigeration technology of food products. It provides information on the purpose of refrigeration equipment and types of refrigeration machines and types of refrigeration. At the end of each chapter, questions for self control of knowledge. The textbook is intended for higher education students and teachers of higher education institutions studying in the specialty 181 "Food Technologies", students of the system of advanced training, for managers and specialists of food enterprises and all those who are connected with refrigeration technologies.
  • Документ
    Підготовка майбутніх вихователів до освітньої діяльності у групах раннього віку
    (2024) Бартків Оксана; Дурманенко Оксана; Дурманенко Євгенія; Bartkiv Oksana; Durmanenko Oksana; Durmanenko Yevheniia
    У посібнику розкрито теоретичні основи проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців як результату їх професійної підготовки. Проаналізовано сутність та структуру поняття професійної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти; зміст загальних і професійних компетентностей майбутніх вихователів ЗДО. The manual reveals the theoretical foundations of the problem of forming professional competence of future specialists as a result of their professional training. The essence and structure of the concept of professional competence of future teachers of preschool education; content general and professional competencies of future preschool teachers.
  • Документ
    Виробнича педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти: для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура)
    (Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2024) Панчук Н. П.; Потапчук С. М.; Поліщук С. В.; Panchuk N. P.; Potapchuk S. M.; Polishchuk S. V.
    Навчально-методичний посібник розкриває компетентності та вимоги до орга- нізації та проведення виробничої педагогічної практики в закладах загальної серед- ньої освіти, зміст практики, індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання у 7 та 8 семестрах. Також подано рекомендації до оформлення звітної документації та критерії оцінювання результатів практики. Навчально-методичний посібник призначається для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культу- ра) освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура). The study guide reveals the competencies and requirements for organizing and conducting and conducting industrial pedagogical practice in general secondary education institutions. education, the content of the practice, individual tasks and methodological recommendations for their and methodological recommendations for their implementation in 7 and 8 semesters. Recommendations for the preparation of reporting documentation and criteria for evaluating the results of the practice. The study guide is intended for students of the following higher education programs of the first (bachelor's) level of specialty 014 Secondary Education (Physical of the educational and professional program Secondary Education (Physical Education).
  • Документ
    Виробнича педагогічна практика в закладах освіти: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура)
    (Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка, 2024) Панчук Н. П.; Потапчук С. М.; Поліщук С. В.; Panchuk N. P.; Potapchuk S. M.; Polishchuk S. V.
    Навчально-методичний посібник розкриває компетентності та вимоги до орга- нізації та проведення Виробничої педагогічної практика в закладах освіти: для здо- бувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня осві- та (Фізична культура) освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична куль- тура), зміст практики, індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх вико- нання. Також подано рекомендації до оформлення звітної документації та критерії оцінювання результатів практики. Навчально-методичний посібник призначається для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура). The study guide reveals the competencies and requirements for organizing and conducting organization and conduct of Industrial pedagogical practice in educational institutions: for applicants for higher education for applicants for higher education of the second (master's) level of specialty 014 Secondary education and (Physical Culture) of the educational and professional program Secondary Education (Physical Culture). the content of practice, individual tasks and methodological recommendations for their implementation. and methodological recommendations for their implementation. Recommendations for the preparation of reporting documentation and criteria for for evaluating the results of the practice. The study guide is intended for students of the second (master's) level of the specialty of the second (master's) level of specialty 014 Secondary Education (Physical Education) of the educational and professional program Secondary Education (Physical Education).
  • Документ
    Основи фізичного виховання студентської молоді
    (2023) Плахтій П. Д.; Коваль О. Г.; Марчук Д. В.; Plakhtii P. D.; Koval O. H.; Marchuk D. V.
    У посібнику розкриваються особливості перебігу фізіологічних процесів в організмі студентів, що займаються оздоровчою фізичною культурою. Акцентовано увагу на змінах у системах організму під час м’язової діяльності, механізмах формування рухових навичок та особливостях розвитку фізичних здібностей студентів ВУЗів на заняттях фізичної культури. Окремим розділом подано матеріал з проблем нормування фізичних навантажень при оздоровчому тренуванні та безпеки студентів під час занять фізичною культурою та спортом. Для викладачів фізичної культури і студентів вищих навчальних закладів II-IV рівнів акредитації, тренерів, методистів оздоровчих та реабілітаційних центрів, учителів фізичної культури. The manual reveals the peculiarities of the course of physiological processes in the in the body of students engaged in recreational physical education. Emphasized attention to changes in body systems during muscle activity, mechanisms formation of motor skills and peculiarities of development of physical abilities of students university students in physical education classes. A separate section contains material on the following issues of physical activity standardization in health training and student safety during during physical education and sports. For physical education teachers and students of higher education institutions II-IV levels of accreditation, coaches, methodologists of health and rehabilitation centers, physical education teachers.
  • Документ
    Основи науково-дослідної роботи у фізичній культурі
    (Вежа-Друк, 2024) Козіброцький С. П.; Бєлікова Н. О.; Деделюк Н. А.; Kozibrotskyi S. P.; Bielikova N. O.; Dedeliuk N. A.
    У навчальному посібнику подано методи досліджень у фізичній культурі та спорті. Розкрито основні теоретичні й практичні питання науково-дослідної діяльності, експериментальної роботи та обробки отриманих результатів. Рекомендовано здобувачам освіти першого (бакалаврського) й третього (магістерського) рівнів спеціальності 014 «Середня освіта (Фі- зична культура)» освітньо-професійної програми «Середня освіта. Фізична культура» та спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт». The textbook presents methods of research in physical culture and sports. The main theoretical and practical issues of of research activities, experimental work and processing of the results obtained. Recommended for students of the first (bachelor's) and third (master's) levels of the specialty 014 "Secondary Education (Physical of the educational and professional program "Secondary Education. Physical Culture" and specialty 017 "Physical Culture and Sports" of the educational and professional program "Physical Culture and Sports".
  • Документ
    Обстеження в практиці фізичного терапевта при порушенні діяльності опорно-рухового апарату
    (ВНУ імені Лесі Українки, 2023) Сітовський А. М.; Sitovskyi A. M.
    Навчально-методичний посібник розкриває зміст лабораторних занять з дисципліни «Обстеження, методи оцінки та контролю при порушенні діяльності опорно-рухового апарату» та розрахований для підготовки здобувачів освіти спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» до єдиного державного кваліфікаційного іспиту, зокрема його практичної складової. Рекомендовано здобувачам освіти третього курсу, спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія».The study guide reveals the content of laboratory classes in the discipline "Examination, methods of assessment and control in disorders of the musculoskeletal system" and is designed to prepare students majoring in 227 "Therapy and Rehabilitation" for the Unified State Qualification Exam, in particular its practical component. It is recommended for third-year students majoring in 227 "Therapy and Rehabilitation", educational and professional program "Physical Therapy, Occupational Therapy".