Книги

Permanent URI for this collectionhttp://localhost:4000/handle/34606048/3673

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 397
  • Item
    Теорія і методика військового п’ятиборства (подолання перешкод)
    (2024) Юдін, В. Д.; Кийко, А. С.; Волкова, Ю. В.; Yudin, V. D.; Kyiko, A. S.; Volkova, Yu. V.
    У навчальному посібнику висвітлено теоретичні та методичні засади формування навичок подолання єдиної спеціальної смуги перешкод військового п’ятиборства Міжнародної ради військового спорту. Проаналізовано та проілюстровано технічну складову подолання перешкод. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності занять з подолання перешкод, розглянуто заходи безпеки та запобігання травматизму. Навчальний посібник рекомендовано для курсантів і слухачів вищих військових навчальних закладів, фахівців у галузі фізичної культури і спорту, а також усіх, хто цікавиться проблематикою військово-прикладних видів спорту. The textbook highlights the theoretical and methodological foundations of the formation of skills in overcoming the single special obstacle course of the military pentathlon of the International Military Sports Council. The technical component of overcoming obstacles is analyzed and illustrated. Methodical recommendations for improving the effectiveness of obstacle courses are developed, safety measures and injury prevention are considered. The textbook is recommended for cadets and students of higher military educational institutions, specialists in the field of physical culture and sports, as well as anyone interested in the problems of military applied sports.
  • Item
    Фізична культура та спортивно-оздоровчі технології
    (2024) Петрачков, Олександр; Petrachkov, Oleksandr
    Фізична культура та спортивно-оздоровчі технології є невід’ємною складовою сучасного суспільства, що сприяє зміцненню здоров’я, підвищенню працездатності та покращенню якості життя. У час, коли інноваційні технології все більше інтегруються в усі аспекти життя, виникає потреба у переосмисленні традиційних підходів до фізичного виховання та фізкультурно-спортивної реабілітації. Physical culture and sports and recreation technologies are an integral component of modern society that helps to improve health, increase performance and improve the quality of life. At a time when innovative technologies are increasingly integrated into all aspects of life, there is a need to rethink traditional approaches to physical education and sports rehabilitation. rehabilitation.
  • Item
    Основи психології та педагогіки
    (ВНТУ, 2009) Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Годлевська, В. Г.; Matsko, L. A.; Pryshchak, M. D.; Hodlevska, V. H.
    Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить матеріали до проведення практичних занять, теми контрольних робіт, тестові завдання для самоперевірки, список використаної та рекомендованої літератури, короткий термінологічний словник. Може бути використаний студентами, які навчаються заочно при написанні контрольних робіт, підготовці до складання заліків; студентами стаціонарної форми навчання, для самоосвіти. The textbook is developed in accordance with the program of the course “Fundamentals of Psychology and Pedagogy”. It reveals the general principles of the course of psychology and pedagogy. The manual contains materials for practical classes, topics for tests, self-tests, a list of used and recommended literature, and a short glossary. It can be used by students studying in absentia when writing tests, preparing for exams; by full-time students for self-education.
  • Item
    Технологія продукції ресторанного господарства
    (2016) Захарчук, В. Г.; Кунділовська, Т. А.; Гайдукович, Г. Є.; Zakharchuk, V. H.; Kundilovska, T. A.; Haidukovych, H. Ye.
    У навчальному посібнику розглянуто особливості теоретичного підходу до класифікації продукції ресторанного господарства, вибору способів механічної та теплової кулінарної обробки харчової сировини і продукції, основні технологічні прийоми приготування продукції, вивчення проблем інноваційних технологій, розуміння сутності основних категорій і методів технологічних процесів, розробки рецептур, здійснення контролю якості продукції ресторанного господарства. Особливу увагу приділено технології продукції для лікувального, лікувально-профілактичного, дитячого харчування для реалізації в закладах ресторанного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів, які навчаються за напрямом підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». The textbook deals with the peculiarities of the theoretical approach to the classification of restaurant business products, the choice of methods of mechanical and thermal culinary processing of food raw materials and products, the basic technological methods of product preparation, the study of innovative technologies, understanding the essence of the main categories and methods of technological processes, recipe development, quality control of restaurant business products. Particular attention is paid to the technology of products for medical, therapeutic and preventive, baby food for sale in restaurant business establishments. The textbook is intended for students studying in the field of training 6.140101 “Hotel and restaurant business”.
  • Item
    Управління туристичними дестинаціями
    (2017) Корж, Н. В.; Басюк, Д. І.; Korzh, N. V.; Basiuk, D. I.
    У підручнику відображено сучасні науково-праксеологічні підходи до генезису поняття, структури та механізмів управління туристичними дестинаціями різного масштабу на засадах стійкого розвитку. У змісті розкриваються основи формування дестинацій, принципи, функції та механізми управління ними, основні аспекти конкурентоспроможності туристичних дестинацій різних рівнів в умовах забезпечення їх сталого розвитку, особливості управління маркетингом туристичних дестинацій. Всі розділи містять практичні завдання, тести, контрольні питання. Розглядаються приклади кращих світових та вітчизняних практик формування та управління розвитком туристичних дестинацій. Підручник розрахований на здобувачів вищої освіти, науковців, управлінців, працівників сфери туристичної індустрії та тих, хто цікавиться питаннями туризму та його регіональним розвитком. The textbook reflects modern scientific and praxeological approaches to the genesis of the concept, structure and mechanisms of tourist destinations management on the basis of sustainable development. The content reveals the basics of destination formation, principles, functions and mechanisms of their management, the main aspects of competitiveness of tourist destinations of different levels in terms of ensuring their sustainable development, features of marketing management of tourist destinations. All sections contain practical tasks, tests, and control questions. Examples of the best international and domestic practices of formation and management of development of tourist destinations. of tourist destinations. The textbook is intended for higher education students, researchers, managers, employees of the tourism industry and those interested in tourism and its regional development.
  • Item
    Інтерактивні методи викладання. Практичні поради для суддів-викладачів
    (2017)
    Як показали результати останніх психолого-педагогічних досліджень, традиційні способи та методи передачі знань та інформації не відповідають потребам вимогам постіндустріального суспільства і потребують іншої, більш гнучкої технології, яка спрямована, у першу чергу, на активне залучення слухача (споживача інформації) до навчального процесу. На зміну традиційній лекції приходять інші методи навчання – творчі, дослідницькі, ігрові, загалом, інтерактивні. Саме таким методам і технологіям присвячений даний посібник, який є спробою зібрати в одному місці теоретичні знання та практичні поради щодо специфіки викладання для дорослих. According to the results of recent psychological and pedagogical research, traditional ways and methods of transferring knowledge and information do not meet the needs of a post-industrial society and require a different, more flexible technology, which is aimed primarily at active involvement of the student (consumer of information) in the educational process. Instead of The traditional lecture is being replaced by other teaching methods, such as creative, research, game, and interactive ones. This manual is devoted to these methods and technologies, and is an attempt to collect in one place theoretical knowledge and practical advice on the specifics of teaching for.
  • Item
    Нова українська школа методика навчання фізичної культури у 1–4 класах закладів загальної середньої освіти
    (2021) Боляк, Андрій; Коломоєць, Галина; Ребрина, Анатолій; Боляк, Наталія; Boliak, Andrii; Kolomoiets, Halyna; Rebryna, Anatolii; Boliak, Nataliia
    Метою навчально-методичного посібника є сприяння вчителю/вчительці фізичної культури у формуванні фізичної і духовної культури особистості учня/учениці початкової школи, готової до залучення до подальшої життєдіяльності, здатної практично вирішувати життєві проблеми, обирати раціональний спосіб, обґрунтувавши своє рішення, мотивації до збереження та зміцнення здоров’я, культури здорового і безпечного способу життя. The purpose of the training manual is to facilitate to the physical culture teacher in the formation of the physical and spiritual culture of the personality of the primary school student, ready to be involved in further life activities, capable of practically solving life problems, choose a rational way, justifying your decision, motivation to preserve and strengthen health, culture of a healthy and safe lifestyle.
  • Item
    Фізична реабілітація
    (2022) Буховець, Божена; Долинський, Борис; Борщенко, Валерія; Bukhovets, Bozhena; Dolynskyi, Borys; Borshchenko, Valeriia
    У навчальному посібнику викладено теоретичні засади навчальної дисципліни «Фізична реабілітація» описано: застосування активної фізичної терапії: зміст, завдання, види, класифікація, механізм позитивного впливу; методи обстеження, визначення функціональних можливостей; режими рухової активності, форми та методи застосування; висвітлено принципи, правила, методи алгоритмічного моделювання процесу призначення, формування програм та реалізації реабілітаційного процесу; запропоновано приклади його реалізації в інформаційній системі фізичної реабілітації. Навчальний посібник розраховано на здобувачів вищої освіти спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), фахівців, які працюють у галузі корекції, педагогів спеціальної та інклюзивної освіти, спрямований на удосконалення їх компетентності в цій сфері.The textbook describes the theoretical principles of the educational discipline "Physical rehabilitation" described: application of active physical therapy: content, tasks, types, classification, mechanism of positive influence; examination methods, determination of functional capabilities; modes motor activity, forms and methods of application; principles, rules, methods are highlighted algorithmic modeling of the appointment process, the formation of programs and the implementation of rehabilitation process; examples of its implementation in the information system of physical rehabilitation are offered. he study guide is designed for students of higher education majors 017 Physical culture and sports, 014 Secondary education (Physical education), specialists working in the field of correction, teachers of special and inclusive education, aimed at improving their competence in this sphere.
  • Item
    Фізична терапія. Ерготерапія
    (2022) Долинський, Борис; Буховець, Божена; Погорелова, Олена; Dolynskyi, Borys; Bukhovets, Bozhena; Pohorelova, Olena
    У навчальному посібнику викладено теоретичні засади навчальної дисципліни «Фізична терапія. Ерготерапія» описано: застосування активної фізичної терапії: зміст, завдання, види, класифікація, механізм позитивного впливу; методи обстеження, визначення функціональних можливостей; режими рухової активності, форми та методи застосування; правила підготовки і проведення терапії та оцінки її результатів; висвітлено принципи, правила, методи алгоритмічного моделювання процесу призначення, формування програм та проведення фізичної терапії; запропоновано приклади їх реалізації в інформаційній системі фізичної терапії і ерготерапії. Навчальний посібник розраховано на здобувачів вищої освіти спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), фахівців, які працюють у галузі корекції, педагогів спеціальної та інклюзивної освіти, спрямований на удосконалення їх компетентності в цій сфері. The textbook outlines the theoretical principles of the study disciplines "Physical therapy. Occupational therapy" is described: the use of active of physical therapy: content, tasks, types, classification, mechanism of positive influence; examination methods, determination of functional capabilities; modes motor activity, forms and methods of application; preparation rules and conducting therapy and evaluating its results; principles, rules, methods of algorithmic modeling of the assignment process, program formation and conducting physical therapy; examples of their implementation are offered in information system of physical therapy and occupational therapy. The study guide is intended for students of higher education specialties 017 Physical culture and sports, 014 Secondary education (Physical culture), specialists who work in the field of correction, teachers of special and of inclusive education aimed at improving their competence in this area.
  • Item
    Основи теорії і методики спортивного тренування
    (2023) Тодорова, Валентина; Todorova, Valentyna
    Структура посібника орієнтована на забезпечення глибокого теоретичного осмислення основ спортивного тренування, формування високої професійної підготовленості фахівців з питань системи тренувального процесу, управління тренувальною і змагальною діяльністю спортсменів, засобів відновлення спортивної працездатності. Рекомендовано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт. The structure of the manual is aimed at providing deep theoretical understanding the basics of sports training, forming a high professional preparedness of specialists in matters of the training process system, management training and competitive activities of athletes, means of sports recovery working capacity It is recommended for applicants of the first (bachelor) level of higher education specialties 014 Secondary education (Physical culture) and 017 Physical culture and sport.
  • Item
    Інклюзія в фізичній культурі
    (2023) Щекотиліна, Наталя; Shchekotylina, Natalia
    Навчальний посібник призначений для викладачів закладів середної освіти, для здобувачів, що навчаються за напрямом підготовки «Спеціальна освіта», «Середня освіта (фізична культура)», «Фізична культура і спорт». У посібнику викладені проблеми порушення розвитку у дітей, виділено загальні закономірності аномального розвитку, представлена класифікація типів психічного дизонтогенеза, розкрито причини і механізми порушення розвитку, дана клініко-психологічна характеристика дітей при різних формах дизонтогенеза. Також у посібнику розкриваються основні аспекти психологічної корекції дітей з проблемами в розвитку. Посібник може бути корисним не тільки вчителям фізичної культури, студентам, а й слухачам, які пройшли перепідготовку в області фізичної культури, тренерам, а також фахівцям, що працюють з дітьми та підлітками в будь якій структурі. The study guide is intended for teachers of secondary education institutions, for applicants studying in the "Special Education" field of study, "Secondary education (physical culture)", "Physical culture and sports". In the manual problems of developmental disorders in children are outlined, general ones are highlighted patterns of abnormal development, the classification of types is presented mental dysontogenesis, the causes and mechanisms of developmental disorders are revealed, given clinical and psychological characteristics of children with different forms dysontogenesis Also, the manual reveals the main aspects of psychological correction of children with developmental problems. The manual can be useful not only physical education teachers, students, and trainees who have passed retraining in the field of physical culture, coaches, as well as specialists who work with children and adolescents in any structure.
  • Item
    Психофізіологія
    (2023) Дегтяренко–Мельник, Тетяна; Бринза, Ірина; Dehtiarenko–Melnyk, Tetiana; Brynza, Iryna
    Навчальний посібник до дисципліни “Психофізіологія” підготовлено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 053 Психологія. Посібник містить фундаментальні положення психофізіології з висвітленням психомоторного і когнітивно-перцептивного розвитку особи, зорової аферентації як провідної складової психомоторики і перцептивно-когнітивних процесів. Викладено методики комплексної діагностики психологічного та психофізіологічного стану особи. Видання адресовано здобувачам вищої освіти спеціальності: 053 Психологія і практикуючим психологам закладів освіти. The study guide for the discipline "Psychophysiology" has been prepared for applicants of higher education of the first (bachelor) level by specialty 053 Psychology. The manual contains fundamental provisions of psychophysiology with a focus on psychomotor and cognitive-perceptual personality development, visual afferentation as a leading component of psychomotor skills and perceptual-cognitive processes. The methods of complex are outlined diagnosis of a person's psychological and psychophysiological state. The publication is addressed to students of higher education in specialty: 053 Psychology and practicing psychologists of educational institutions.
  • Item
    Методика організації виховної роботи в сучасній школі
    (2008) Кондрашова, Л. В.; Лаврентьєва, О. О.; Зеленкова, Н. І.; Kondrashova, L. V.; Lavrentieva, O. O.; Zelenkova, N. I.
    У посібнику розкриваються найбільш використовувані, дійові підходи до організації виховної роботи в сучасній школі з урахуванням досягнень педагогічної науки і передового освітянського досвіду. Матеріал посібника представлений за розділами, які дозволяють розглянути усі основні напрямки виховної діяльності класного керівника, ґрунтовно здійснити аналіз й перспективи виховної роботи. Призначено для викладачів та студентів педагогічних навчальних закладів, класних керівників, педагогічних працівників. The guide reveals the most used, actionable approaches to organization of educational work in a modern school taking into account pedagogical achievements science and advanced educational experience. The material of the manual is presented by sections that allow you to consider all the main areas of educational activity class teacher, thoroughly analyze the prospects of educational work. Intended for teachers and students of pedagogical educational institutions, classroom teachers, teaching staff.
  • Item
    Стратегічне планування в секторі охорони здоров’я в об’єднаних територіальних громадах
    (2019) Брага, Марина; Пхіденко, Світлана; Масюк, Лілія; Гусак, Наталя; Лєпьошкіна, Таміла; Braha, Maryna; Pkhidenko, Svitlana; Masiuk, Liliia; Husak, Natalia; Lieposhkina, Tamila
    Методичний посібник «Стратегічне планування в секторі охорони здоров’я в об’єднаних територіальних громадах» у рамках програми «U-LEAD з Європою» має на меті допомогти органам місцевого самоврядування та комунальним підприємствам у наданні медичних послуг, в організації та проведенні процесу стратегічного планування на рівні первинної медичної допомоги в громадах. Посібник підготовлений на основі досвіду надання технічної підтримки з розроблення стратегічних планів у секторі охорони здоров’я в об’єднаних територіальних громадах Вінницької, Дніпропетровської, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Львівської, Рівненської, Хмельницької, Чернівецької областей у березні–липні 2019 року. У посібнику описано досвід розроблення стратегічних планів, наведено інформацію про найбільш актуальні аспекти організації процесу стратегічного планування, а також приклади документів, що були підготовлені під час розроблення стратегій у секторі охорони здоров’я на рівні громад і комунальних підприємств – надавачів медичних послуг. Methodical guide "Strategic planning in the healthcare sector in united territorial communities" within the framework of the program "U-LEAD with Europe" aims to help local self-government bodies and communal enterprises in the provision of medical services, in the organization and implementation of the strategic planning process at the primary level medical care in communities. The manual describes the experience of developing strategic plans, is given information about the most relevant aspects of the organization of the process of strategic planning, as well as examples of existing documents prepared during the development of strategies in the health sector on levels of communities and communal enterprises - providers of medical services.
  • Item
    Організаційно-педагогічні аспекти проведення тренінгів з питань соціального захисту і соціальної роботи в умовах воєнного стану
    (2024) Василюк, Т. Г.; Іванова, К. Ю.; Караман, О. Л.; Лисоконь, І. О.; Островська, Н. О.; Парфанович, І. І.; Размолодчикова, І. В.; Трубавіна, І. М.; Чередниченко, О. Ю.
    Запропонований навчально-методичний посібник присвячений актуальним питанням організації та проведення тренінгів з соціальних питань в умовах воєнного стану в Україні. Він включає теоретичні та методичні аспекти організації та проведення тренінгів, вимоги до їх проведення в умовах воєнного стану, поняття тренінгу як форми організації освітнього процесу в неформальній освіті, як освітньої технології, методи навчання на тренінгу, роль тренера в аудиторії, особливості тренінгів з дітьми та дорослими, онлайн та офлайн. У методичній частині наведено особливості проведення тренінгів з дітьми та дорослими, в умовах воєнного стану, в гуманітарній сфері тощо. Окреме місце посідають питання безпеки на тренінгах тощо. Посібник буде корисним для всіх фахівців, які проводять тренінги у воєнний стан: соціальних працівників, волонтерів, кураторів, студентів, аспірантів, працівників ГО, БФ, гуманітарних орагнізацй, державних установ тощо. The proposed educational and methodical manual is devoted to topical issues the issue of organizing and conducting trainings on social issues in military conditions state in Ukraine.
  • Item
    Фізична реабілітація ветеранів : навчальні матеріали для реабілітологів, які працюють з ветеранами
    (2022) Рожко, Юрій; Федорченко, Владислав; Попович, Юрій; Кащій, Уляна
    Починаючи із 2014 року, Україна невпинно бореться за свою незалежність, територіальну цілісність та свободу, і все це є можливим виключно завдяки невтомній відданості українських військових, які безперервно захищають нашу Батьківщину. Згідно із дослідженням Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), 72% ветеранів зверталися по медичну допомогу щодо фізичного здоров’я після завершення військової служби (у період з 2014 року). Велика кількість ветеранів отримали травми кінцівок, що потребують протезування та реабілітації. Саме повноцінна реабілітація є запорукою ефективного функціонування протезів, успішної соціальної реінтеграції та повноцінної фізичної дієздатності. Завданням української медичної спільноти є надання професійної допомоги відповідно до принципів доказової медицини та міжнародних стандартів. Саме для цього наша команда переклала та адаптувала найновіші американські та європейські гайдлайни, міжнародні опитувальники для об’єктивної оцінки динаміки стану пацієнта. Ці методичні рекомендації в комбінації з опитувальниками допоможуть реабілітологам, які працюють з українськими ветеранами, якісно оцінити стан пацієнта, надати допомогу та моніторити ефективність реабілітації відповідно до сучасних стандартів. Ці рекомендації було розроблено медичною громадською організацією Ingenius за підтримки Програми реінтеграції ветеранів. Since 2014, Ukraine has been relentlessly fighting for its independence, territorial integrity and freedom, and all this is possible only thanks to to the tireless devotion of the Ukrainian military, who continuously protect our country Motherland According to the research of the Council of International Scientific Research and exchanges (IREX), 72% of veterans applied for medical assistance for physical health after completing military service (since 2014). A large number of veterans received limb injuries requiring prosthetics and rehabilitation. It is full-fledged rehabilitation that is the key to the effective functioning of prostheses, successful social reintegration and full physical capacity. tasks of the Ukrainian medical community is to provide professional assistance in accordance with principles of evidence-based medicine and international standards.
  • Item
    Легка атлетика: правила змагань
    (2009) Конестяпін, В. Г.; Дацків, П. П.; Марцинюк, М. С.; Чорненька, Г. В.; Konestiapin, V. H.; Datskiv, P. P.; Martsyniuk, M. S.; Chornenka, H. V.
    Правила змагань ІААФ українською мовою підгготовлено та видано колективом кафедри легкої атлетитки Львівського державного університету фізичної культутри. Ці правила рекомендовано використовувати у навчальному процесі студентів вищих навчальних закладів фізкультурного профілю. Вони також можуть бути корисними для спортивних суддів, тренерів, вчителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл, спортсменів, які беруть участь у змаганнях з легкої атлетики різного рівня. The rules of the IAAF competitions in the Ukrainian language were prepared and published by the staff of the Department of Athletics of the Lviv State University of Physical Culture. These rules are recommended to be used in the educational process of students of higher educational institutions of physical education. They can also be useful for sports referees, coaches, physical culture teachers of secondary schools, athletes participating in athletics competitions of various levels.
  • Item
    Основи медичних знань
    (2004) Картавих, М. О.; Kartavykh, M. O.
    Предмет «Основи медичних знань» спрямований на засвоєння студентами базових знань з медицини, зокрема таких понять як «здоров’я» та «хвороба», різноманітних чинників ризику, причин, умов та механізмів розвитку захворювань, загальнопатологічних станів, основних напрямків профілактики. Мета викладання предмету “Основи медичних знань” полягає, як в засвоєнні загальнотеоретичних медичних знань, так і в практичному оволодінні прийомами і методами надання першої допомоги у випадках гострих патологічних станів та в екстремальних умовах. Посібник складається з двох розділів. В першому розділі висвітлені основні питання з основ медичних знань згідно програми, які дають теоретичні знання у підготовці до практичних занять. В другому розділі даються методичні вказівки по наданню першої допомоги при гострих патологічних станах та нещасних випадках. Основна симптоматика та перша допомога подаються у вигляді таблиць, що є зручним в опрацюванні матеріалу. The subject "Fundamentals of medical knowledge" is aimed at students' assimilation of basic knowledge of medicine, in particular such concepts as "health" and "disease", various risk factors, causes, conditions and mechanisms of the development of diseases, general pathological conditions, main directions of prevention. The manual consists of two sections. In the first section, the main questions on the basics of medical knowledge according to the program, which provide theoretical knowledge in preparation for practical classes, are highlighted. The second chapter gives methodical instructions for providing first aid in acute pathological conditions and accidents. The main symptoms and first aid are presented in the form of tables, which is convenient for processing the material.
  • Item
    Сфера діяльності фахівця фізичної реабілітації
    (2019)
    Реабілітолог забезпечуйте обслуговування в відділеннях стаціонару, а також: в поліклініках, медичних закладах на виробництві, в клініках спортивної медицини і в приватній практиці. Rehabilitation specialists provide services in hospital departments, as well as in polyclinics, medical facilities at work, in sports medicine clinics and in private practice.
  • Item
    Недоношені діти
    (2012) Ліндн, Дана Уекслер; Паролі, Емма Тренті; Дорон, Д-р Міа Уекслер
    В цій книзі ви знайдете багато практичних речей, що є вкрай необхідними при догляді за недоношеним малюком, ознайомитесь з історіями та почуттями батьків, діти яких також з’явились передчасно, а також отримаєте відповіді на важливі для вас питання. You will find a lot in this book practical things that are absolutely necessary when caring for a premature baby, get acquainted with stories and feelings parents whose children also appeared prematurely, and you will also receive answers to important questions for you.