Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, маркетинговий інструмент, клієнти, індустрія гостинності, social media, marketing tool, customers, hospitality industry
Бібліографічний опис
Іванова Л. Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Альтернативний туризм : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (17–18 жовт. 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 310–314.