Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Посібник містить науково-методичні орієнтири «Створення логопе-
дичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська об-
ласть», як системоутворювального чинника інклюзивної освіти та запро-
поновані в посібнику матеріали висвітлюють роль інклюзивної культури
як чинника організації безпечного та здорового середовища. В ньому пред-
ставлено практичні кейси щодо психологічного супроводу дітей з ООП,
використання новітніх логопедичних технік у роботі з дошкільниками та
молодшими школярами, розвитку здоров’язбережувальної компетентно-
сті та форм конструктивного партнерства з батьками дітей – логопатів. The manual contains scientific and methodological guidelines "Creating a speech therapy room for children with special needs".
and methodological guidelines "Creation of a speech therapy room for children with special needs in Izmail, Odesa Oblast".
as a system-forming factor of inclusive education and invites
The materials presented in the manual highlight the role of inclusive culture
as a factor in organizing a safe and healthy environment. It presents practical cases of
practical cases of psychological support for children with SEN are presented,
the use of the latest speech therapy techniques in working with preschoolers and
and junior schoolchildren, the development of health-saving competence
and forms of constructive partnership with parents of children with speech disorders.
Опис
Ключові слова
інклюзія, психологічний супровід, діти з ОПП, inclusion, psychological support, children with SEN
Бібліографічний опис
Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу: метод. посіб. / В. П. Стойкова, О. А. Баштовенко, О. О. Біла [та ін.]. – Ізмаїл, 2023. – 68 с.