Фізичне виховання в інклюзивній освіті
Loading...
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Навчально-методичний посібник відповідає програмі підготовки здобувачів спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура), 017 Фізична культура і спорт освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» вищих навчальних закладів III- IV рівня акредитації. У посібнику розкриваються основні поняття інклюзивної освіти, методика
проведення занять з фізичної культури з дітьми, які мають різні нозологічні
захворювання. Кожен розділ обґрунтований, містить навчальний матеріал,
який пропонується здобувачам вищої освіти для самостійного опрацювання,
а також учителям і тренерам у підготовці та проведенні занять фізичної культури
з дітьми з особливими освітніми потребами. The study guide corresponds to the training program for applicants for the specialties 014 Secondary Education (Physical Education), 017 Physical Education and Sports of the educational degrees "Bachelor" and "Master" of higher education institutions of III-IV accreditation levels. The manual explains the basic concepts of inclusive education, methods of
of conducting physical education classes with children with various nosological
diseases. Each section is substantiated and contains educational material,
which is offered to higher education students for self-study,
as well as teachers and coaches in preparing and conducting physical education classes
with children with special educational needs.
Description
Keywords
фізичне виховання, інклюзивна освіта, physical education, inclusive education
Citation
Клюс О. А. Фізичне виховання в інклюзивній освіті: навч.-метод. посіб. для здобувачів вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації / Клюс О. А., Балацька Л .В., Рудзевич І. Л. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 148 с