Psychologiczne cechy komunikacji pomiędzy personelem a gośćmi w branży hotelarsko-gastronomicznej
Вантажиться...
Дата
2024-10-24
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
cechy psychologiczne, hotelarstwo, style komunikacji, komunikacja interpersonalna, bariery komunikacyjne, психологічні особливості, гостинність, стилі спілкування, міжособистісне спілкування, комунікативні бар'єри
Бібліографічний опис
Kwak B. Psychologiczne cechy komunikacji pomiędzy personelem a gośćmi w branży hotelarsko-gastronomicznej / Barbara Kwak, Beata Browarczyk // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 17–20.