Теоретичні моделі та фактори підвищення якості обслуговування кліентів у сфері гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-10-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

якість, готельні послуги, модель розриву (Gap Model), модель циклів якості, модель ланцюжка, готельний сервіс, quality, hotel services, Gap Model, quality cycle model, chain model, hotel service

Бібліографічний опис

Голеніщева Є. Теоретичні моделі та фактори підвищення якості обслуговування кліентів у сфері гостинності / Єлізавета Голеніщева // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 53–57.