Використання цифрових технологій у маркетингових заходах закладів індустрії гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-10-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

цифрові технології, індустрія гостинності, Big Data, мобільні додатки, віртуальна реальність, соціальні мережі, digital technologies, hospitality industry, mobile applications, virtual reality, social networks

Бібліографічний опис

Тихоновський М. Використання цифрових технологій у маркетингових заходах закладів індустрії гостинності / Максим Тихоновський, Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 364–368.