Використання чат-ботів та голосових помічників у діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-10-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

готельно-ресторанний бізнес, чат-бот, голосовий помічник, основні функції, переваги, виклики, hotel and restaurant business, chatbot, voice assistant, main functions, advantages, challenges

Бібліографічний опис

Федькович А. Використання чат-ботів та голосових помічників у діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу / Аліна Федькович, Уляна Гузар, Софія Гнидка // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 383–385.