Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36319
Title: Використання цифрових технологій у викладанні англійської мови в ЗВО
Other Titles: Using digital technologie s in teaching english in higher educat ion institutions
Authors: Проценко, Уляна
Базиляк, Наталія
Вдовіна, Олена
Protsenko, Uliana
Bazyliak, Nataliia
Vdovina, Olena
Keywords: цифрові технології
викладання англійської мови
педагогічні методи
заклади вищої освіти
інтеграція технологій
digital technologies
pedagogical methods
English language teaching
technology integration
higher education institutions
Issue Date: 2024
Citation: Проценко У. Використання цифрових технологій у викладанні англійської мови в ЗВО / Проценко Уляна, Базиляк Наталія, Вдовіна Олена // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 5(23). – С. 459–473. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-5(23)-459-73
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Ця стаття присвячена дослідженню ефективності використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови студентів ЗВО. Основна мета дослідження полягає в аналізіпереваг та викликів, що виникають при інтеграції цифрових інструментів у навчальний процес, а також у визначенні найефективніших методів їх застосування. This article is devoted to the study of the effectiveness of using digital technologies in the process of teaching English to students of higher education institutions. The main goal of the study is to analyze the advantages and challenges arising from the integration of digital tools into the educational process, as well as to determine the most effective methods of their application.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36319
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protsenko Uliana.pdf417.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.