Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36300
Title: Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education
Other Titles: Мультимедійні технології як інструменти розвитку цифрової грамотності в освіті
Authors: Sorokolit, Nataliia
Rymar, Olha
Bodnar, Ivanna
Khanikiants, Olena
Solovey, Alla
Сороколіт, Наталія
Римар, Ольга
Боднар, Іванна
Ханікіянц, Олена
Соловей, Алла
Keywords: digital literacy
multimedia technologies
physical education
цифрова грамотність
мультимеді технології
фізична освіта
Issue Date: 2024
Citation: Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education / Nataliia Sorokolit, Olha Rymar, Ivanna Bodnar, Olena Khanikiants, Alla Solovey // Environment. Technology. Resources : Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference. – Rezekne, 2024. – Vol. 2. – P. 493–498. https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8077 (Scopus)
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Abstract: This study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36300
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.