Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу інструментів інтернетмаркетингу на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства. The purpose of the qualification work is to study the influence of Internet marketing tools on the activities of the hotel and restaurant industry.
Опис
Ключові слова
інтернет-маркетинг, інновації, заклади готельно-ресторанного бізнесу, криза, маркетингова стратегія, internet marketing, marketing strategy, innovations, crisis, hotel and restaurant business establishments
Бібліографічний опис
Ничай В. В. Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Ничай Віталій Володимирович ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 63 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)