Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу інструментів інтернетмаркетингу на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства. The purpose of the qualification work is to study the influence of Internet marketing tools on the activities of the hotel and restaurant industry.

Опис

Ключові слова

інтернет-маркетинг, інновації, заклади готельно-ресторанного бізнесу, криза, маркетингова стратегія, internet marketing, marketing strategy, innovations, crisis, hotel and restaurant business establishments

Бібліографічний опис

Ничай В. В. Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Ничай Віталій Володимирович ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 63 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)