Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Метою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг»,
аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій
та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing",
analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood
and comfort of consumers of hospitality establishments.
Опис
Ключові слова
нейромаркетинг, заклади індустрії гостинності, учасники послуг гостинності, аудіомаркетинг, аромамаркетинг, атмосфера освітлення, психологія кольору, neuromarketing, lighting atmosphere, hospitality industry establishments, participants of hospitality services, aroma marketing, audio marketing, color psychology
Бібліографічний опис
Зарецька К. С. Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Зарецька Каріна Степанівна ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 84 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)