Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246
Title: Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
Other Titles: Increasing customer satisfaction in the hospitality industry
Authors: Шерстюк, Роман
Ратинський, Вадим
Sherstiuk, Roman
Ratynskyi, Vadym
Keywords: індустрія гостинності
клієнт
рівень задоволеності
hospitality industry
customer
satisfaction level
Issue Date: 30-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Шерстюк Р. Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Роман Шерстюк, Вадим Ратинський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 117–119.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roman Sherstiuk 2.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.