Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
Вантажиться...
Дата
2024-05-30
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
індустрія гостинності, клієнт, рівень задоволеності, hospitality industry, customer, satisfaction level
Бібліографічний опис
Шерстюк Р. Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Роман Шерстюк, Вадим Ратинський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 117–119.