Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186
Title: Вплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинності
Other Titles: The influence of neuromarketing elements on attracting a family audience of guests in the hospitality industry
Authors: Демчук, Анастасія
Гузар, Уляна
Demchuk, Anastasiia
Huzar, Uliana
Keywords: нейромаркетинг
сімейна аудиторія
гості
заклади індустрії гостинності
neuromarketing
hospitality industry establishments
family audience
guests
Issue Date: 30-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Демчук А. Вплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинності / Анастасія Демчук, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 278–279.
Abstract: В сучасному світі для підприємств індустрії гостинності застосування елементів нейромаркетингу відкриває шлях до розуміння гостей. In today's world, for enterprises in the hospitality industry, the application of neuromarketing elements opens the way to understanding guests.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasiia Demchuk.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.