Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36184
Title: Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності
Other Titles: Neuromarketing is a technology for managing participants of hospitality services
Authors: Зарецька, Каріна
Гузар, Уляна
Zaretska, Karina
Huzar, Uliana
Keywords: нейромаркетинг
аромамаркетинг
учасники послуг гостинності
аудіомаркетинг
психологія кольору
управління
neuromarketing
participants of hospitality services
aroma marketing
color psychology
audio marketing
management
Issue Date: 30-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Зарецька К. Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності / Каріна Зарецька, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 283–286.
Abstract: Нейромаркетинг є сучасним інструментом маркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку й визначення нейрореакцій для здійснення впливу на поведінку споживачів. Neuromarketing is a modern marketing tool, the specifics of which is the use of psychotherapeutic brain research and the determination of neuroreactions to influence consumer behavior.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36184
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karina Zaretska.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.