Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка
Анотація
Досліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної
культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених
наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових
дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до
трактування понять «диференціація», «диференційований підхід»,
«диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні
характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based
on a differentiated approach using scientific sources. This research studied,
defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research
topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific
concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated
learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the
«differentiated approach».
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, професійна підготовка, майбутні учителі фізичної культури, методи інтерактивного навчання, модель, диференційований підхід, диференціація, pedagogical conditions, professional training, future physical education teachers, interactive teaching methods, model, differentiation, differentiated approach
Бібліографічний опис
Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с.