Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка

Анотація

Досліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».

Опис

Ключові слова

педагогічні умови, професійна підготовка, майбутні учителі фізичної культури, методи інтерактивного навчання, модель, диференційований підхід, диференціація, pedagogical conditions, professional training, future physical education teachers, interactive teaching methods, model, differentiation, differentiated approach

Бібліографічний опис

Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с.

Зібрання