Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35815
Title: | Методичні прийоми формування ключової компетентності "Підприємливість і фінансова грамотність" у фізичному вихованні школярів |
Other Titles: | Methodical Techniques for Fostering "Entrepreneurship and Financial Literacy" in Physical Education for Schoolchildren’s |
Authors: | Сороколіт, Наталія Пасічник, Вікторія Римар, Ольга Ханікіянц, Олена Соловей, Алла Маланчук, Галина Sorokolit, Nataliia Pasichnyk, Viktoriia Rymar, Olha Khanikiiants, Olena Solovei, Alla Malanchuk, Halyna |
Keywords: | фізичне виховання школярі ключові компетентності НУШ підприємливість і фінансова грамотність physical education schoolchildren’s key competencies NUSH entrepreneurship and financial literacy |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Методичні прийоми формування ключової компетентності "Підприємливість і фінансова грамотність" у фізичному вихованні школярів / Сороколіт Н. С., Пасічник В. М., Римар О. В., ХанікіянцО. В., Соловей А. В., Маланчук Г. Г. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2024. – Вип. 3(175). – С. 176–181. DOI:https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).34 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Мета –укласти педагогічні ситуації, методичні підходи та прийоми для розвиту підприємливості та фінансової грамотності учнів упродовж уроків фізичної культури. The goal is to arrange pedagogical situations, methodical approaches and methods for developing entrepreneurship and financial literacy of students during physical education lessons. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35815 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SorokolitN.S.,.pdf | 442.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.