Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35731
Title: Професійний розвиток педагогів засобами неформальної освіти
Other Titles: Professional Development of Teachers by Means of Non-formal Education
Authors: Литвинюк, Галина Іванівна
Lytvyniuk, Halyna Ivanivna
Keywords: професійний розвиток педагога
особистісний розвиток
маркетингова діяльність
саморозвиток
акмеологічний підхід
професійна компетентність
професійна освіта
самоосвіта
науково-методичний супровід
педагогічна освіта
професійна підготовка
неформальна освіта
післядипломна освіта
технології професійного розвитку
монотехнологія сталої підтримки професійного розвитку
professional development
personal development
self-development
marketing activities
educators
acmeological approach
professional competence
professional education
self-education
scientific and methodological support
pedagogical education
professional training
non-formal education
postgraduate education
professional development technologies
monotechnology for continuous professional development support
Issue Date: 2023
Publisher: Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка
Citation: Литвинюк Г. І. Професійний розвиток педагогів засобами неформальної освіти : дис. …д-ра філософії : 01 ; 011 / Литвинюк Галина Іванівна. – Тернопіль, 2023. – 299 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне узагальнення результатів наукового пошуку проблеми професійного розвитку педагогів засобами неформальної освіти та запропоновано практичне її розв’язання. In the dissertation research, a theoretical synthesis of the results of the scientific search for the issue of professional development of teachers by means of non-formal education has been carried out and a practical solution has been proposed.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35731
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynyuk_dis_2023.pdf27.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.