Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Title: Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання
Other Titles: Theoretical and methodical foundations of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning
Authors: Даниско, Оксана Володимирівна
Danysko, Oksana Volodymyrivna
Keywords: професійна підготовка
майбутні учителі
заклад вищої освіти
фізична культура
дидактична система
змішане навчання
здобувачі вищої освіти
professional training
future teachers
institution of higher education
physical education
didactic system
blended learning
higher education applicants
Issue Date: 2024
Publisher: Полтавський нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка
Citation: Даниско О. В. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 ; 13.00.09 ; 13 / Даниско Оксана Володимирівна. – Полтава, 2024. – 652 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації цілісно досліджено й розв’язано актуальну науково-прикладну проблему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання на засадах системного, синергетичного, теоретико-пізнавального, культурологічного, аксіологічного, інформаційного, компетентнісного, контекстного, особистісно орієнтованого, суб’єктно-діяльнісного, середовищного, когнітивістського, конструктивістського, коннективістського, технологічного, ресурсно-диференційованого, візуально-цифрового та кваліметричного) наукових підходів. The dissertation holistically researched and solved the actual scientific and applied problem of professional training of future teachers of physical education in the conditions of blended learning on the basis of systemic, synergistic, theoretical-cognitive, cultural, axiological, informational, competence-based, contextual, personally-oriented, subject- activity, environmental, cognitive, constructivist, connective, technological, resource-differentiated, visual-digital and qualitative scientific approaches.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35707
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danysko_dis.pdf_2024.pdf13.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.