Теоретико-методичні засади формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культури
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Анотація
У дисертації здійснено, в межах вирішення проблеми оптимізації процесу фізичного виховання в школі, розробку та обґрунтування теоретико-методичних засад управління процесом формування рухової функції школярів різних вікових груп, що включають систему управління інтеграційними процесами між окремими сторонами рухової функції. In the dissertation, within the scope of solving the problem of optimizing the process of physical education at school, the development and justification of the theoretical and methodological principles of managing the process of forming the motor function of schoolchildren of different age groups, which include a system for managing the integration processes between separate aspects of the motor function, were carried out.
Опис
Ключові слова
рухова функція, школярі, фізична культура, біомеханічні моделі, координаційна структура руху, рухова діяльність, біодинамічна структура руху, motor function, pupils, motor activity, physical culture, biodynamical structure of movement, coordination structure of movement, biomechanical models
Бібліографічний опис
Багінська О. В. Теоретико-методичні засади формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культури : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 / Багінська Ольга Володимирівна . – Чернігів, 2021. – 453 с.