Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35692
Title: Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики
Other Titles: Formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practice
Authors: Бугаєнко, Тетяна Вікторівна
Buhaienko, Tetiana Viktorivna
Keywords: професійна підготовка
майбутні вчителі фізичної культури
індивідуальний стиль професійної діяльності вчителів фізичної культури
педагогічна практика
педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури
vocational training
future teachers of physical culture
an individual style of professional activity of teachers of physical culture
pedagogical practice
the pedagogical conditions of the formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture
Issue Date: 2018
Publisher: Ін-т проф.-тех. освіти
Citation: Бугаєнко Т. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Бугаєнко Тетяна Вікторівна. – Київ, 2018. – 354 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації теоретично узагальнено й запропоновано інноваційні підходи до вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти і, насамперед, формування індивідуального стилю професійної діяльності (ІСПД) у процесі педагогічної практики. Розкрито психолого-педагогічний і методичний аспекти формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. In the dissertation the innovative approaches to improving the professional training of future teachers of physical culture in institutions of higher education and, first of all, the formation of the individual style of professional activity (ISPA) in the process of pedagogical practice is theoretically generalized and proposed. The psychological and pedagogical, methodical aspects of the formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practice are revealed.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35692
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis.pdf.pdf15.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.