Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики
Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ін-т проф.-тех. освіти
Анотація
У дисертації теоретично узагальнено й запропоновано інноваційні підходи
до вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у
закладах вищої освіти і, насамперед, формування індивідуального стилю
професійної діяльності (ІСПД) у процесі педагогічної практики. Розкрито
психолого-педагогічний і методичний аспекти формування індивідуального
стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі
педагогічної практики. In the dissertation the innovative approaches to improving the professional
training of future teachers of physical culture in institutions of higher education and, first
of all, the formation of the individual style of professional activity (ISPA) in the process
of pedagogical practice is theoretically generalized and proposed. The psychological and
pedagogical, methodical aspects of the formation of the individual style of professional
activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practice are
revealed.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, майбутні вчителі фізичної культури, індивідуальний стиль професійної діяльності вчителів фізичної культури, педагогічна практика, педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, vocational training, future teachers of physical culture, an individual style of professional activity of teachers of physical culture, pedagogical practice, the pedagogical conditions of the formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture
Бібліографічний опис
Бугаєнко Т. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Бугаєнко Тетяна Вікторівна. – Київ, 2018. – 354 с.