Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35681
Title: | Методична система розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення |
Other Titles: | Methodological system of the development of functional capabilities of future Physical Education teachers in the process of sports and pedagogical improvement |
Authors: | Приймак, Сергій Георгійович Pryimak, Serhii Heorhiiovych |
Keywords: | учитель фізичної культури спортивно-педагогічне удосконалення спорт модель методична система кінезіологічна компетентність фізична культура Physical Education teacher sports and pedagogical improvement sports kinesiological competence model physical culture methodological system |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка |
Citation: | Приймак С. Г. Методична система розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.02 / Приймак Сергій Георгійович. – Чернігів, 2019. – 545 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | Дисертаційну роботу присвячено вдосконаленню теоретичних і методичних основ розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення, які конкретизовано в науково обґрунтованій та експериментально перевіреній методичній системі. The dissertation is devoted to the improvement of the theoretical and methodological foundations of the development of the functional capabilities of future physical education teachers in the process of sports and pedagogical improvement, which are specified in a scientifically based and experimentally verified methodical system. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35681 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dis.pdf.pdf | 9.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.