Теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями

Ескіз недоступний

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницька гуманіт.-пед. академія

Анотація

Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: – уперше обґрунтовано педагогічну концепцію професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями з використанням загальнонаукових (системний, синергетичний, епістеміологічний, діяльнісний, особистісно орієнтований) й конкретно-наукових (суб’єктний, культурологічний, аксіологічний, акмеологічний) підходів. The scientific novelty of the obtained results is that: – for the first time, the pedagogical concept of professional was justified preparation of future teachers of physical education for the organization individual work with students using general scientific (systemic, synergistic, epistemological, activity, personally oriented) and specific scientific (subjective, cultural, axiological, acmeological) approaches.

Опис

Ключові слова

майбутні учителі фізичної культури, професійна підготовка, індивідуальна робота з учнями, педагогічна концепція, педагогічна система, структурно-функціональна модель, педагогічні умови, future teachers of physical culture, professional training, individual work with pupils, pedagogical system, pedagogical concept, pedagogical conditions, structural-functional model

Бібліографічний опис

Алєксєєв О. О. Теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Алєксєєв Олександр Олексійович. – Хмельницький, 2022. – 613 с.

Зібрання