Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35404
Title: Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти засобами імітаційних технологій навчання
Other Titles: Formation of readiness for innovative activities of future teachers of higher education institutions by means of simulative learning technologies
Authors: Бандур, Богдан Олександрович
Bandur, Bohdan Oleksandrovych
Keywords: готовність до інноваційної діяльності
майбутні викладачі
заклади вищої освіти
імітаційні технології навчання
розвивальна програма
імітаційне навчання
рольові і ділові ігри
інноваційна підготовка
педагогічне моделювання
інноваційний потенціал
інтерактивні технології
інновації в освіті
readiness for innovative activity
future teachers
development program
institutions of higher education
role-playing and business games
simulation learning technologies
pedagogical conditions
simulation training
innovative training
pedagogical modelling
innovative potential
interactive technologies
innovations in education
Issue Date: 2023
Publisher: Ун-т Григорія Сковороди
Citation: Бандур Б. О. Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти : дис. ...д-ра філософії : 011 ; 01 / Бандур Богдан Олександрович. – Переяслав, 2023. – 220 с
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації представлено сучасне бачення проблеми формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів засобами імітаційних технологій навчання із урахуванням тенденцій вищої школи (цілісного проєктування, відкритості і безперервності освіти, стратегічного інвестування, інноваційності освітнього середовища, випереджаючого розвитку), що потребує якісних змін у професійній підготовці студентів у закладах вищої освіти. The dissertation presents a modern vision of the problem of formation readiness for innovative activities of future teachers simulation technologies of learning taking into account the trends of higher education (holistic design, openness and continuity of education, strategic investment, innovativeness of the educational environment, anticipatory development), which requires qualitative changes in the professional training of students in institutions of higher education.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35404
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bandur_dis_2023.pdf.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.