Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35112
Title: Justification of modeling method application for constructing the system of physical education teachers' professional development at multidisciplinary institutions of higher education
Other Titles: Обгрунтування застосування методу моделювання для побудови системи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти
Authors: Zahura, Fedir
Загура, Федір
Keywords: model
modelling
physical education teacher
professional development
system
multidisciplinary institution of higher education
модель
викладач фізичного виховання
моделювання
професійний розвиток
система
багатогалузевий заклад вищої освіти
Issue Date: 2023
Citation: Zagura F. Justification of modeling method application for constructing the system of physical education teachers' professional development at multidisciplinary institutions of higher education / F. Zagura // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 61, т. 1. – С. 297–301. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/61-1-47
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Метою статті є систематизація знань з проблеми моделювання та їх використання для побудови системи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти. The purpose of the article is to systematize knowledge on the problem of modeling and their use for building a system of professional development of physical education teachers education of multidisciplinary institutions of higher education.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35112
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedir ZAGURA.pdf357.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.